پنجشنبه 24 مهر 1399 | 11:04
شهید «سیدعلی حسینی» خطاب به مسئولین؛
ای مسئولین بیشتر به فکر مردم باشید؛ ملت را از صحنه خارج نکنید
در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیدعلی حسینی» آمده است: ای مسئولین بیشتر به فکر مردم باشید، ملت را از صحنه خارج نکنید، شما مسئولین در هر پست و مقامی که هستید و در هر لباسی چه سپاهی، چه روحانی و غیره خودتان را بسازید، اول خودتان عمل کنید که این ملت از شما انتظ

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از دفاع پرس،  به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «سیدعلی حسینی» وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «سیدعلی حسینی» فرزند «سید محمد» سوم فروردین 1346 در بابلسر به دنیا آمد و در تاریخ 24 مهر 1365 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید

 

وصیت‌نامه شهید:

در اول وصیت نامه‌ام این را از ملت ایران می‌خواهم که نماز و روزه را بپای دارند که نماز ستون دین است، اگر نماز نخوانی هیچ کارت به درگاه خدا قبول نمی‌شود.

من وصیت می‌کنم که امام را تنها نگذارید، امت شهیدپرورایران  پیرو خط امام باشید که حق است. خمینی روح الله حق است راه او و خط او، خط صراط مستقیم بدانید که راه راست است و راه پیامبران و راه معصومین فقط در خط امام خلاصه می‌شود بیش از این سفارش نمی‌کنم پیرو ولایت فقیه باشید.

ای امت شهید پرور! دهان یاوه‌گویان و شایع پراکنان را بامشت محکم خود بزنید که دیگر قدرت حرف زدن را نداشته باشند.

ای خواهران! حجابتان را حفظ کنید و خون شهیدان را پایمال نکنید و حفظ کردن حجاب بر شما واجب است. ای خواهر حجاب تو کوبنده‌تر از خون من و رگبار مسلسل من است.

برادران ورزشکار! وقتی ورزش می‌کنید، آبروی اسلام را حفظ کنید وتا می‌توانید حجاب اسلامی را رعایت کنید وامام عزیز را دوست بدارید.

مادر جان! هدف من از جبهه رفتن فقط این نیست که شهید بشوم، بلکه هدفم خدمت به اسلام است و هروقت خدا خواست مرگم را شهادت در راه خودش بگرداند.

ای مسئولین بیشتر به فکر مردم باشید، ملت را از صحنه خارج نکنید، شما مسئولین در هر پست و مقامی که هستید و در هر لباسی چه سپاهی، چه روحانی و غیره خودتان را بسازید، اول خودتان عمل کنید که این ملت از شما انتظار دارند.

اداریها! شما باید جواب بهتری به مردم بدهید. آنها را کوچک نشمارید که همین مردم شما را به اداره بردند و همینها هستند که می‌توانند بیرون کنند. پس اگر دلتان به حال مردم نمی‌سوزد، حداقل به حال خود بسوزد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.