سه شنبه 29 مهر 1399 | 08:42
توزیع بسته‌های معیشتی بسیج پیشکسوتان بوشهر بین خانواده‌های نیازمند
مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر از توزیع 270 بسته معیشتی توسط این سازمان در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  علی قاسمی گفت: با شیوع موج جدید ویروس کرونا و قرار گرفتن استان بوشهر در وضعیت قرمز، سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه کرد.


وی تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سه بازه زمانی دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار شد که سازمان بسیج پیشکسوتان استان بوشهر اقدام به توزیع 80 و 120 بسته معیشتی در دو بخش اول این رزمایش کرد.

 

بسیج پیشکسوتان


این مقام مسئول افزود: 70 بسته معیشتی نیز به ارزش هر بسته 250 هزار تومان شامل یک کیسه 10 کیلویی برنج، رب گوجه فرنگی و ماکارونی در دهه آخر صفر به همت این سازمان در حال توزیع است.
مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان ادامه داد: این کمک‌ها به همت پیشکسوتان عضو این سازمان تهیه شده و با اولویت نیازمندان قشر پیشکسوتان جهاد و شهادت و در مرحله بعد نیازمندان سایر اقشار جامعه توزیع می‌شود.
قاسمی اظهار کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر در اجرای مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه اعم از شناسایی خانواده‌های نیازمند، تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع این بسته‌ها مشارکت جدی داشتند که امیدواریم به برکت نام امام حسین علیه السلام توانسته باشیم در این مرحله از رزمایش نیز باری از دوش خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیدگان از ویروس منحوس کرونا برداریم.

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.