چهارشنبه 30 مهر 1399 | 12:26
با اهدای لوحی صورت گرفت؛
تقدیر فرمانده کل سپاه از رئیس بسیج اصناف کشور
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در دیدار با سرلشکر سلامی که به‌منظور ارائه گزارش عملکرد این سازمان طی ۸ ماه گذشته صورت گرفت، از سوی فرمانده کل سپاه مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از  دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ضمن بیان ارزش فوق العاده کار بسیج در تولید ماسک،‌ اظهار داشت: بسیج در بحران کرونا خوش درخشید و این کار بسیج اصناف در تولید و توزیع ماسک خدمت بزرگی به مردم شریف ایران محسوب می‌شود.

وی همچنین سلام گرم خود را به همه تولیدکنندگان ماسک و فعالان این عرصه اعم از تولیدکنندگان صنفی و جهادی سراسر کشور ابلاغ کرد.

«غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف کشور نیز در این دیدار، گزارش مبسوطی در خصوص مدیریت و راهبری بسیج اصناف در موج اول، دوم و سوم کرونا ارائه کرد و از تولید روزانه ۱۷ میلیون ماسک استاندارد سه لایه در تولیدی‌های صنفی و جهادی خبر داد.

وی افزود: تولید انبوه ماسک، کنترل بازار به همراه کاهش قیمت و کوتاه کردن دست دلالان از موفقیت‌های بی نظیر بسیج در دوران کرونا بود.

در ادامه، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسدران با اهدای لوح تقدیر که به امضای سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج رسیده بود از زحمات سرهنگ حسن‌پور تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.