یکشنبه 2 آذر 1399 | 09:16
بیانیه کانون بسیج پیشکسوتان سپاه مالک اشتر بوشهر به مناسبت هفته بسیج
کانون بسیج پیشکسوتان سپاه مالک اشتر بوشهر به مناسبت هفته بسیج بیانیه صادر کرد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" کانون بسیج پیشکسوتان سپاه مالک اشتر بوشهر به مناسبت هفته بسیج بیانیه صادر کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم  
بسیج لشکر مخلص خداست. امام خمینی(ره)
نهال بسیج که به دست مبارک امام راحل عظیم الشأن کاشته شد، امروز شجره‌ طیبه ای است که ملت شریف ایران سال هاست بابهره گیری از فرهنگ و تفکرعلوی وعاشورائی درصحنه های مختلف مبارزه با استکبار و دفاع از حرم از ثمره و میوه این درخت تنومند بهره می برد.
 
ما پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به عنوان کسانی که از ابتدا و شروع انقلاب اسلامی همراه انقلاب بوده و حوادث سختی را در دفاع از نظام و انقلاب پشت سر گذاشته ایم بر این باوریم و یقین داریم بهترین شیوه و راهبرد برای گره گشایی از مشکلات کشور تفکر و اندیشه بسیجی است. ومعتقدیم جاری و ساری بودن تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی همیشه  زمینه ساز موفقیت و پیروزی ایران اسلامی و شکست دشمنان بوده است.


بهترین نمونه تاثیر  تفکر بسیجی اندیشه و عملکرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است که نه تنها در بین ملت ایران بلکه همه آزادگان و نیک اندیشان جهان همیشه به بزرگی و عظمت از او یاد می کنند ودر مقابل دشمنان و قاتلان او حتی مردم امریکا هم اجازه ندادند حیات سیاسی آنان ادامه یابد و با خواری وذلت آنها را به زباله دان تاریخ انداختند تا در آینده ای نه چندان دور همچون ستمگران پیشین بدنشان خوراک مار و مور گردد. ولی برکات مادی و معنوی حاج قاسم در اذهان مردم ایران وسایر ملل برای همیشه جاودان خواهد ماند.


توصیه ی ما به مسئولین این است که  همچون بسیجیان مومن و با بصیرت با روحیه و تفکر بسیجی که برگرفته ازتفکرعلوی وعاشورائی است. گوش به فرمان امام و مقتدایشان آماده هرگونه ایثار و فداکاری برای اسلام و انقلاب درصحنه های مختلف باشند و بدانند رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران ترویج تفکر بسیجی در کشور است  که به فرموده حضرت امام خمینی (ره)  اگر تفکر بسیجی در این کشور طنین‌انداز شود، دشمنان هرگز چشم طمع به این مملکت نخواهند داشت.


ما پیشکسوتان جهاد وشهادت ضمن تجدید پیمان با شهدا و همرزمان بسیجی از خداوند مسئلت داریم این چند صباح باقی مانده از عمرمان در زیر سایه رهبر معظم انقلاب و در کنار بسیجیان در خط دفاع از انقلاب و اسلام همچنان بسیجی باقی بمانیم و در آخرت توفیق داشته باشیم با بسیجیان محشور گردیم.

 

کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.