پنجشنبه 2 بهمن 1399 | 10:51
پیشکسوت بسیجی شهید شهید مصطفی خوش محمدی:
یک پاسدار هیچ وقت بازنشسته نمی شود
دختر شهید مصطفی خوش محمدی: پدرم همیشه توصیه می کردند هیچ گاه از رهبری جلوتر و عقب تر نروید چون ضرر می کنید.

 

  به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"   شهید مصطفی خوش محمدی در تاریخ: سیزدهم مرداد 1344، در لنگرود از توابع شهرستان چالوس به دنیا آمد. پدرش علی و مادرش هاجر نام داشت. در سال 1366 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو دختر و یک پسر بود شهید بزرگوار دارای مدرک لیسانس مدیریت دولتی داشت. پاسدار بازنشتسه  گروه 45 جواد الائمه بود. «آخرین سمت ایشان معاون هماهنگ کننده گروه 45 و تخریب چی حرفه ای بود». از سوی سپاه در جبهه سوریه حضور یافت و در هجدهم مرداد 1396 در سوریه بر اثر تله انفجاری به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش چالوس قرار دارد.

 

همسر شهید مدافع حرم مصطفی خوش محمدی زنده نگاه داشتن جهاد و شهادت را مهم دانسته و افزود: با ادامه دادن راه امام و شهدا می توان فرهنگ جهاد و شهادت را زنده نگاه داشت، پیام ما پیام شهدا است و از راه ولایت فقیه جدا نشوید تا از اسلام جدا نشوید. همیشه گام به گام با بصیرت پیش بروید تا انشاءالله پرچم به دست آقامان امام زمان«عج» داده شود و خون شهدا هدر نرود.

آرزوی معنوی شهید خوش محمدی شهادت در رکاب آقا امام زمان«عج» بود و از بین ائمه به حضرت زهرا «س» ارادت بیشتری داشت و از بین شهدا به شهید بردبار علاقه خاصی داشت.

قبل از اعزام در گوش نوه خود گفت: دعا کن شهید بشوم.

 

دختر شهید خوش محمدی درباره پدر شهیدش گفت: بعد از بازنشستگی خیلی پیگیر رفتن به سوریه بود و همیشه حرف حضرت آقا را تکرار می کردند که یک پاسدار هیچ وقت بازنشسته نمی شود؛ معتقد بود تا وقتی زنده اند باید برای حفظ نظام و انقلاب و امنیت کشور تلاش کنند و تقریباً یک سال و نیم طول کشید تا اعزام شد.

همیشه توصیه می کردند برای پیروزی حق بر علیه باطل دعا کنیم، یک بار در پاسخ پسرم که 5 سال داشت و از ایشان پرسیده بودند که بابا مصطفی می روی سوریه که شهید بشوی؟ شهید بزرگوار فرمودند: شهادت آرزوی من است! اما هدف من و همۀ رزمنده ها پیروزی اسلام و نابودی دشمنان آن که در رأس آنها اسرائیل است می باشد.

و در ادامه رو به آسمان کردند و از خدا خواستند: « خداوندا تا جایی که حیات جسمانی من بیشتر به اسلام کمک می کند من را در این راه مدد رسان و هرگاه شهادت من تأثیر بیشتری در این راه دارد من را به آرزویم برسان.» پدرم همیشه ولایت مدار بودند و همیشه توصیه می کردند هیچ گاه از رهبری جلوتر و عقب تر نروید چون ضرر می کنید.

 

 

شهید مدافع حرم پیشکسوتان گلستان شهید خوش محمدی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.