سه شنبه 17 فروردین 1400 | 10:09
بسیج برای تحقق شعار سال با تمام ظرفیت به میدان می آید
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وظیفه بسیج به میدان آمدن با تمام ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان البرز، در خصوص شعار سال مبنی بر"تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها"طی سخنانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری راهبرد امسال را تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها تبیین کردند.

وی با بیان این که با توجه به ظرفیت‌های کشور در حال حاضر هجدهمین اقتصاد موفق دنیا هستیم، ادامه داد: بر اساس یافته ها‌ی موسسات معتبر بین المللی با سلسله توجه به ظرفیت‌های موجود اقتصادمان توانایی صعود به شش پله بالاتر را خواهد داشت.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین راه صعود اقتصاد کشور به پله‌های بالاتر را حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی مردم سالار دانست و گفت: تبیین مقام معظم رهبری مبنی بر تعریف و پیاده سازی نرم افزار‌هایی برای اقتصاد خانوار روستایی و شهری ناظر بر همین مردمی کردن اقتصاد مقاومتی است.

سردار سلیمانی تولید را دلیل وفور کالا در کشور، صادرات کالا، ارز آوری، افزایش ارزش پول ملی و در نتیجه افزایش قدرت خرید مردم دانست و افزود: وظیفه بسیج به میدان آمدن با تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این راهبرد تبیین شده توسط مقام معظم رهبری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شروع کار بسیج در راستای تولید از سال‌های گذشته، اضافه کرد: امسال بسیج با آماده سازی کلیه ظرفیت هایش در سراسر جغرافیای ایران اسلامی به دنبال پیاده سازی تدبیر رهبر انقلاب است.

وی با اشاره به اقدامات جدید بسیج در مقابله با پیک چهارم کرونا، خاطرنشان کرد: ما هم به عنوان سازمان بسیج مستضعفین در کنار تمامی دستگاه‌های مسئول، وزارت بهداشت، کادر درمان و سایر مجموعه‌ها با تمرکز بر پیشگیری و قطع زنجیره ویروس به مبارزه با کرونا می‌پردازیم.

سردار سلیمانی راه مبارزه با کرونا را پیشگیری دانست و مطرح کرد: در اجتماعات پیشگیری‌هایی باید صورت گیرد که پیشگیری از این اجتماعات دارای اولویت و ضرورت است.

وی با بیان این که تلاش می‌کنیم که این موج هم مدیریت کنیم، ادامه داد: با مدیریت و بازگشت به روند طبیعی با توجه به پیش بینی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده جهت تولید واکسن بومی، ان شا الله در آینده بسیار نزدیک این ویروس منحوس را در کشور تحت کنترل کامل قرار می‌دهیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.