سه شنبه 19 فروردین 1393 | 22:12
سردار دکتر کارگر در گردهمایی کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد
لزوم توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه دفاع مقدس
لزوم توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه دفاع مقدس
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه تحریف دفاع مقدس گفت: ایشان راهیان نور و حضور پرشور و بامعرفت مردم در مناطق عملیاتی را یکی از راه‌هایی دانستند که باعث عدم تحریف و فراموشی دفاع مقدس می‌شود.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار سرتیپ بسیجی دکتر "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز در گردهمایی کارکنان این بنیاد برای تبیین برنامه‌های سال ۹۳ گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی موفقیتی داشته باشد همه مشارکت داریم و اگر مشکلی در مسیر انقلاب به وجود بیاید همه باید جوابگو باشیم.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت همه کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای پیشبرد اهداف این مجموعه گفت: اگر همه ما خوب کار کنیم، کار‌ها به خوبی پیش می‌رود و این موضوع شامل حال همه کارکنان است. همچنین هرکس مسئولیتش بالا‌تر است، پاسخگویی او نیز بیشتر است.

سردار دکتر کارگر با تاکید بر لزوم رعایت تقوا در بین کارکنان این مجوعه اضافه کرد: تنها راه رهایی تقوا است. در صورت رعایت تقوا حتی اگر همه ابرقدرت‌ها جمع شوند، کاری از پیش نخواهند برد.

وی با اشاره به دیدار اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور با مقام معظم رهبری در ۲۶ اسفند ماه سال گذشته گفت: این دیدار، مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد. بنابراین برای انجام وظیفه در راه شناساندن تاریخ دفاع مقدس به مردم و جوانان طرح‌ها و برنامه‌های خود را باید در راستای مطالبات معظم له قرار دهیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مقام معظم رهبری، فراموش شدن دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت و نیز تحریف آن است. ایشان در این دیدار، راهیان نور و حضور پرشور و بامعرفت مردم در مناطق عملیاتی را یکی از راه‌هایی دانستند که باعث عدم تحریف و فراموشی دفاع مقدس می‌‌شود.

سردار دکتر کارگر پیروز واقعی دفاع مقدس را مردم دانست و اظهار کرد: اکنون نیز مانند سال‌های جنگ تحمیلی باید بسیاری از کار‌ها را به مردم سپرد تا فرهنگ جهاد و حماسه در جامعه تقویت شده و برای همیشه ماندگار باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید دشمن را به خوبی بشناسیم. آمریکا دشمن ماست بنابراین لازم است بدانیم از چه ابزاری بر علیه ما استفاده می‌کند. برای مقابله با جنگ نرم دشمن دیگر روش‌های سنتی جوابگو نیستند و ضروری است از ابزار پیشرفته و تکنولوژی روز برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن استفاده کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: موضوع فضای مجازی بسیار مهم است. فضای مجازی فرصتی است که ما باید از آن استفاده کنیم. اگر از این فضا به صورت بهینه استفاده نکنیم بی شک به یک تهدید تبدیل می‌شود.

وی افزود: در مقوله دفاع مقدس نیز باید از فضای مجازی استفاده حداکثری کرده و با جدیت در این عرصه وارد شویم. در پژوهشگاه دفاع مقدس جای یک پژوهشگاه مجازی خالی است. در مقوله راهیان نور نیز به فضای مجازی نیاز داریم. به طور مثال می‌توانیم قابلیت‌هایی را در فضای مجازی ایجاد کنیم که هرکسی وارد منطقه‌ی عملیاتی شد با استفاده از فضای مجازی آن را هدایت کنیم.

سردار دکتر کارگر در پایان با اشاره به شعار سال ۹۳ سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" تاکید کرد: الگوی موفق مدیریت جهادی و عزم ملی در دوران پر افتخار دفاع مقدس عینیت یافت. همچنین در دوران هشت ساله دفاع مقدس با نمونه‌‌ای از اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی آن را ابلاغ کردند، مواجه بودیم.

منبع : دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.