دوشنبه 26 خرداد 1393 | 14:49
سردار جزایری
آمریکا می‌خواهد انتقام ناکامی خود در سوریه را از عراق بگیرد/ استکبار قادر به نابودی مقاومت نیست
آمریکا می‌خواهد انتقام ناکامی خود در سوریه را از عراق بگیرد/ استکبار قادر به نابودی مقاومت نیست
معاون ستادکل نیروهای مسلح بابیان اینکه آمریکا می‌خواهد انتقام ناکامی خود در سوریه را از عراق بگیرد، گفت: شواهد و اسناد همگی به‌وضوح بیانگر حضور آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و ارتجاع عرب در مدیریت صحنه درگیری‌های امروز کشور عراق است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار سرتیپ پاسدار «سیدمسعود جزایری» معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح  اظهار کرد: هر یک از این رژیم‌های فوق، مأموریت و وظیفه خاصی در جنگ علیه حاکمیت کنونی عراق دارند. البته کشورها و گروه‌های دیگری نیز در این هجوم و تجاوزگری دست دارند که در وقت مناسب معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: برخلاف تلاش‌های مذبوحانه ایادی و دست‌نشانده‌های شیطان بزرگ، مقاومت در منطقه نهادینه شده و جبهه استکبار قادر به نابودی آن نیست.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه تروریسم در نزد بشریت محکوم است، تصریح کرد: آتش برافروخته شده توسط تروریست‌های دست‌پرورده آمریکا، اروپا و ارتجاع منطقه به‌زودی دامن خود آن‌ها را خواهند سوزاند.

سردار جزایری اضافه کرد: برخلاف تصور رژیم‌های قرون وسطایی حامی تروریست‌های سوریه و عراق، هرچند در این نوع میدان‌ها تعداد زیادی از تروریست‌ها کشته و معدوم خواهند شد، اما بازماندگان تروریست‌ها از آن‌ها به‌عنوان مسببان اصلی جنایات انتقام خواهند گرفت.

وی ابراز کرد: یکی از مسائل قابل توجه، هجوم اخیر تروریست‌ها به کشور و مردم بی‌گناه عراق، برنامه‌ریزی هماهنگ رسانه‌های استکباری، جوسازی و شانتاژ خبری و عملیات روانی گسترده بود. گروه متجاوز تلاش داشت با ایجاد رعب و وحشت و بزرگ‌نمایی اقدامات خود، دولت و مردم عراق و افکار عمومی در سایر کشورها را تحت تأثیر القائات دروغین خود قرار دهد.

معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: مقاومت در سوریه به پیروزی رسیده است و باقی‌مانده تروریست‌ها و ماشین جنگی آمریکا و سایر طرف‌های جنگ در سوریه از کار خواهند افتاد؛ مشابه این امر در عراق نیز تکرار خواهد شد و مقاومت عراق پیروز نهایی جنگ با تروریسم خواهد بود.

سردار جزایری اضافه کرد: تجارب حاصل از این رویداد برای سال‌های طولانی، دولت و ملت عراق را بیمه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: وحدت رمز موفقیت و پیروزی کشور و جامعه عراق به‌حساب می‌آید؛ چنانچه دشمن کم‌ترین روزنه و رخنه‌ای بیابید از همان‌جا وارد خواهد شد و این یکی از بزرگ‌ترین درس‌ها و عبرت‌های جنگ نیابتی امروز در صحنه عراق است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: هیچ‌یک از طرف‌های حاضر درصحنه عراق از وضعیت به وجود آمده نباید سوء استفاده کنند و هرگونه خدشه به تمامیت ارضی این کشور، به ضرر جامعه بزرگ عراق خواهد بود.

سردار جزایری تصریح کرد: از گذشته دور تا امروز یکی از راهبردهای اصلی دشمن، اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی و اقدام اقلیت‌ها در جوامع اسلامی در راستای راهبرد بزرگ اسلام‌هراسی و تضعیف جامعه اسلامی بوده و هرگونه همراهی با این راهبرد خیانت به امت اسلامی محسوب می‌شود.

منبع : دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.