پنجشنبه 29 خرداد 1393 | 11:05
نگران ناامنی در مرز با عراق نیستیم
نگران ناامنی در مرز با عراق نیستیم
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جنایت‌های گروهک تروریستی داعش در عراق گفت: دغدغه‌ای نداریم که این ناامنی‌ها بخواهد متوجه مرزهای ما شود و ما را تهدید کند.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار علی شادمانی معاون ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص حوادث این روزهای عراق و میزان احتمال برای ایجاد ناامنی توسط تروریستهای داعش در مرزهای ایران، گفت: بی شک در هر اقدامی که دشمن ما و در راس آنها آمریکا انجام می‌دهد، به دنبال ناامنی در مرزها و کشور ماست، منتها آمادگی ما تعیین کننده است و ما، چه در جنگهایی که قبلا در داخل و مرزها به ما تحمیل شد و چه جنگهایی که به دوستان ما در فلسطین و لبنان تحمیل کردند، نشان دادیم که ملتی منسجم و هوشیار، با رهبری مقتدر و توانمند هستیم.

وی با بیان اینکه اگر این توانایی ما به دلایل مختلف کاهش یابد و یا دچار غفلت شویم، این تهدیدات می تواند کارساز شوند، تصریح کرد: کشور و نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل بسر برده و وظایف خود را بخوبی می‌دانند پس دغدغه‌ای نداریم که ناامنی‌ها بخواهد متوجه مرزهای ما شود و ما را تهدید کند. البته ما آمادگی را در دستور همیشگی خود داریم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص آینده گروهک تروریستی داعش و سرنوشت آنها در عراق گفت: این بستگی به همت مردم عراق دارد. آنها باید اختلاف را کنار بگذارند و تبدیل به یک قدرت ملی شوند.

شادمانی افزود: وقتی دشمن با این خباثت و شرارت وارد شده، ملت عراق نیز باید به منافع ملی فکر بیندیشند و به دولت کمک کنند و به حرف مراجع و علما گوش بدهند؛ ملت عراق، ملتی توانمند هستند که اگر درست راهبری شده و متحد شوند، این تهدیدات ناچیز خواهد بود.

وی همچنین به موضوع برگزاری انتخابات در کشور سوریه اشاره کرد و آن را یک پیروزی سیاسی برای این کشور دانست و اظهار داشت: با این انتخابات، دولت سوریه به یک اقتدار جدید رسید چون تحلیل ها این بود که اگر انتخابات برگزار شود، مردم این دولت را کنار خواهند زد ولی دیدیم که در عمل این نشد و با وجود جنگ زدگی و آسیب‌هایی که مردم سوریه دیدند، نشان دادند که به دولت خود وفادارند و دولت هم به آنها وفادار است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این پیروزی در ابعاد مختلف چه سیاسی و چه نظامی قدرت دولت سوریه را افزایش داد، گفت: این دولت در صحنه مقاومت فعال است و در حقیقت به نمایندگی از کشورهای انقلابی با اسراییل می‌جنگند و ما نیز این پیروزی را تنها پیروزی بشار اسد نمی‌دانیم، بلکه پیروزی مقاومت بود.

منبع : فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.