یکشنبه 2 شهریور 1393 | 11:27
با حضور در فرماندهی مهمات نیروی هوا فضای سپاه صورت گرفت:
بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از نمایشگاه نو آوری‌ها و ابداعات هوا فضای سپاه
بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از نمایشگاه نو آوری‌ها و ابداعات هوا فضای سپاه
سردار سلامی با حضور در فرماندهی مهمات نیروی هوا فضای سپاه از نمایشگاه نوآوری‌ها، ابداعات و تکمیل و بومی سازی برخی پروژه‌های این نیرو بازدید کرد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه به همراه هیأتی، از فرماندهی مهمات نیروی هوا فضای سپاه بازدید کرد.

در جریان این بازدید جانشین فرمانده کل سپاه به همراه جانشین فرمانده نیروی هوا فضای سپاه و جمعی از کارشناسان و مسئولین از نمایشگاه نو آوری‌ها، ابداعات و تکمیل و بومی سازی برخی پروژه‌های نیروی هوا فضای سپاه بازدید کرد.

سردار سلامی پس از بازدید از نمایشگاه و شنیدن گزارش متخصصان این مرکز با تقدیر از تلاش‌های آنان، رهنمودهایی در راستای ارتقای توانمندی، توان رزم و انجام هر چه بهتر مأموریتهای محوله ارائه و آمادگی همه جانبه پاسداران در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را خواستار شد.

وی بخش مهمی از حیات، آبرو، عزت، بقاء و امنیت کشور را مرهون تلاشهای پاسداران دانست و اظهار داشت:مجموعه این تلاش‌ها باعث ایجاد قدرت عکس العمل ما در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب می شود.

سردار سلامی در پایان این بازدید با حضور در آسایشگاه پرسنل وظیفه این مرکز از وضعیت امکانات، تغذیه، برنامه های روزانه و آموزش های عقیدتی سیاسی در نظر گرفته شده برای سربازان ابراز رضایت کرد.

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.