پنجشنبه 4 آذر 1395 | 09:40
سرلشکرجعفری‌‌درجشنواره‌ مالک‌اشتر:
خواسته امام خامنه ای، ایفای نقش تعیین کننده بسیج برای مقابله با نفوذ است
خواسته امام خامنه ای، ایفای نقش تعیین کننده بسیج برای مقابله با نفوذ است
فرمانده کل سپاه با اشاره به صحبت های روز گذشته رهبرانقلاب در دیدار بسیجیان سراسر کشور گفت: امام خامنه ای از بسیجیان می خواهند که نقش تعیین کننده ای برای مقابله با نفوذ داشته باشند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از بسیج نیوز، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج که در سازمان بسیج مستضعفین در حال برگزاری است، ضمن عرض خیر مقدم به فرماندهان و بسیجیان حاضر در این مراسم گفت: خدای بزرگ را سپاس می گویم که امروز5 آذر و سالگرد تشکیل بسیج و ارتش ده ها میلیونی توفیق را پیدا کردم که در جمع شما بزرگواران حضور پیدا کنم و امیدوارم قدردان این نعمت بزرگ الهی و این شجره طیبه که ضامن بقا و تداوم انقلاب است، باشیم و شکر این نعمت الهی را همه به جا بیاوریم.


وی ادامه داد: امام (ره) و انقلاب اسلامی و تمامی شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی در داخل کشور و در هر نقطه ای که با کمک گیری از انقلاب اسلامی در حال مبارزه با نظام سلطه و استکبار هستند، از روح بلند امام یاری می طلبند که ما را یاری کند.
سردار جعفری گفت: انقلاب اسلامی کم کم به عمر 40 ساله خود نزدیک می شود و خدا را شکر می کنم در هر مقطعی که می گذرد، عظمت آن بر همگان روشن می شود و این انقلاب در حال پیشرفت و دستیابی به اهداف خود است و بدون تردید بسیج و بسیجیان نقش تعیین کننده، اساسی و محوری در این توفیق والا و این راه الهی را دارند و داریم.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: بسیج بخش عظیمی از مردم مومن و انقلاب است که دل در گرو انقلاب اسلامی دارد و با توجه به اهداف بلندی که انقلاب دارد، تا هدف نهایی، راه زیادی داریم تا آن را محقق کنیم.
سردار جعفری افزود: باید بدانیم که راه سختی در پیش داریم و باید همانطور که امام خامنه ای با بسیج و بسیجیان دیدار دارند و به موضوع الزامات در مورد بسیج و بسیجیان تذکرات خوبی عنایت فرمودند،امیدواریم که این گروه ها، این هیئت های ارزش ورزی که در راس بسیج و اقشار بسیج و در لایه های مختلف قرار دارند، عمق بیشتری به بسیج بدهد.


وی با اشاره به بیانات امام خامنه ای و دغدغه مثبت ایشان بیان کرد: روز گذشته امام خامنه ای عزیز در رابطه با موضوع انقلاب و خطراتی که انقلاب اسلامی را در این مقطع تهدید می کند صحبت هایی را بیان کردند که از جمله می توان به نفوذ در دستگاه های مختلف و نفوذ های انفرادی و... اشاره کرد و از همه ما می خواهند که نقش تعیین کننده ای برای این مقابله ایفا کنیم

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.