سه شنبه 25 بهمن 1390 | 10:00
ميدان لولوه ميعادگاه بحرينيها در سالروز انقلاب
ميدان لولوه ميعادگاه بحرينيها در سالروز انقلاب
مردم بحرين امروز (سه شنبه 14فوريه) نخستین سالروز انقلاب كشورشان را درحالي تصميم دارند در ميدان لولوه (شهدا) به عنوان نماد انقلاب اين كشور برگزار كنند كه رژيم آل خليفه اعلام كرده است تجمع كنندگان را به شدت سركوب خواهد كرد.

بسیج پیشکسوتان: به گزارش خبرنگار شبكه خبري العالم، مردم بحرين به دنبال مطالبه حقوق قانوني خود از جمله، حق شركت در انتخابات و تعيين سرنوشت خويش، برقراري دموكراسي، مجازات جنايتكاران و بركناري رژيم استبدادي هستند.

با وجود اقدامات سركوبگرانه رژيم حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين و شهيد و زخمي كردن شمار زيادي از تظاهركنندگان كه در طول يك سال قيام مردمي در اين كشور صورت گرفته است، ترس ملت ديگر فرو ريخته و اهميتي به تهديدهاي مداوم رژيم نمي دهند.

ابراهيم العرادي فعال سياسي بحريني در گفت وگو با العالم، مسووليت اوضاع فعلي كشور را متوجه مقامات حاكم بحرين دانست و بر عزم و پايداري مردم براي بازگشت به ميدان لولوه (شهدا) تاكيد كرد.

العرادي هدف از بازگشت به ميدان لولوه را ادامه مطالبه مردمي از مقامات حاكم منامه و فشار بر رژيم براي پاسخگويي به درخواست هاي مشروع ملت عنوان كرد.

وي خاطر نشان كرد كه گزارش شريف بسيوني رييس كميته حقيقت ياب پادشاه بحرين، وجود نيروهاي موسوم به سپر جزيره را در اين كشور غير قابل توجيه عنوان كرده است.

اين فعال سياسي حق تظاهرات ، اعتراض و آزادي بيان را مساله اي قطعي، غير قابل بحث و منطبق بر منشورهاي بين المللي دانست كه دولت بحرين با افتخار از امضاي آن سخن مي گويد اما در عمل عكس آن را انجام مي دهد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.