دوشنبه 1 اسفند 1390 | 10:44
انتخابات و امام روح‌الله:
مردم با شركت در انتخابات ثابت كنند كه از اسلام رويگردان نيستند
مردم با شركت در انتخابات ثابت كنند كه از اسلام رويگردان نيستند
شما ائمه جمعه موظفيد براي جلوگيري از شيطنت هايي كه اينها مي كنند و مي گويند مردم اعراض كرده‌اند و در انتخابات شركت نمي‌كنند، مردم را به شركت در انتخابات دعوت كنيد و مردم نيز ثابت كنند كه اعراض نكرده‌اند و با شركتشان در انتخابات ثابت كنند كه از اسلام رويگردان نيستند...

بسیج پیشکسوتان: از جمله اموري كه اجانب به آن دامن مي زنند، همين مسئله انتخابات است. هر انتخاباتي كه در ايران مي شود اينها مي‌گويند: مردم اين دفعه نمي آيند، مردم سست و خسته شده اند.

و شما ديديد كه در انتخابات گذشته، از انتخابات اصل نظام جمهوري اسلامي گرفته تا مجلس خبرگان براي قانون اساسي، مجلس و رؤساي جمهور، مردم هر دفعه بهتر از دفعه قبل شركت كرده اند.

الان هم عده اي در خارج نشسته اند و تبليغ مي كنند كه اين دفعه ديگر مردم خسته شده اند و شور سابق را ندارند و از اين قبيل حرف ها. اينها اكثرا عقده هايي در دل دارند و روي همين عقده هاست كه اين صحبت ها را مي كنند. اگر عقده‌هاي دروني آنها حل مي شد، چنين صحبت هايي را نمي كردند. همين منافقين و ديگران كه مردم آنها را از ايران بيرونشان كرده اند، در خارج نشسته اند و مي گويند: مردم با ما هستند.

شما ائمه جمعه موظفيد براي جلوگيري از شيطنت هايي كه اينها مي كنند و مي گويند مردم اعراض كرده‌اند و در انتخابات شركت نمي‌كنند، مردم را به شركت در انتخابات دعوت كنيد و مردم نيز ثابت كنند كه اعراض نكرده‌اند و با شركتشان در انتخابات ثابت كنند كه از اسلام رويگردان نيستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.