دوشنبه 19 تیر 1391 | 19:10
وقتی تاریخ مصرف یک گروهک برای آمریکا تمام می شود
دریوزگی مریم رجوی برای بقاء منافقین
دریوزگی مریم رجوی برای بقاء منافقین
به دلیل آنکه آمریکا و غرب ، امروز دیگر نیازی به حضور این افراد در یک مکان محافظت شده نمی بینند ، بخش زیادی از حمایت های مادی و معنوی خود را از آنان برداشته اند . . .

بسیج پیشکسوتان

سازمان تروریستی مجاهدین خلق که مدتی است به علت درخواست های مردم عراق در حال خروج از اردوگاه اشرف است ، به دلیل بد قولی های مقامات آمریکایی طی بیانیه ای وزارت خارجه این کشور را مورد انتقاد قرار داد.

پس از اعلام انزجار مردم "استان دیالی " عراق نسبت به حضور منافقین در اشرف ، دولت این کشور تصمیم به اخراج این افراد از خاک عراق گرفت که در این میان با مداخله آمریکا تصمیم بر انتقال آن ها در یک کمپ دیگربه نام " لیبرتی" شد ، اما بدقولی مقامات آمریکایی در رابطه با اسکان باقی ماندگان این سازمان تروریستی در عراق ، صدای سرکرده این گروه را در آورده است .

گفتنی است به دلیل آنکه تاریخ مصرف سازمان تروریستی مجاهدین خلق در منطقه برای آمریکا به اتمام رسیده است و گروه مذکور دیگر نمی تواند کارایی لازم را برای پیاده سازی دستورات غرب در رابطه با تخریب نظام جمهوری اسلامی داشته باشد ، آمریکا طی یک سال اخیر سعی داشته است تا از توان مخرب منافقین در رابطه با مسائلی غیر از مسائل مستقیم ایران استفاده کند . در این میان اعزام بخشی از منافقین برای کمک به معارضین حکومت بشاراسد بخشی از دستور کار جدید تعریف شده برای این گروهک است اما این امر باعث از هم گسیختگی و از بین رفتن ساختار هماهنگ این تروریست ها می شود و به همین دلیل هم بازی جدید ایالات متحده با منافقین به مذاق سرکرده این گروه خوش نمی آید .

به عقیده سرکرده منافقین ، این سازمان تا جایی می تواند قدرت مخرب خود را حفظ کند که در یک مکان مشخص و محصور تحت فرماندهی وی عمل کند و تکه تکه کردن اعضای آن ، حاصلی جز نابودی این گروه تروریستی نیمه تعطیل ندارد ، اما به دلیل آنکه آمریکا و غرب ، امروز دیگر نیازی به حضور این افراد در یک مکان محافظت شده نمی بینند ، بخش زیادی از حمایت های مادی و معنوی خود را از آنان برداشته اند و همین امر هم اعضاء و سرکردگان این گروه غیر قانونی را به زبونی وا داشته است .

به نظر می رسد سرکرده منافقین به خوبی دریافته است که با بازی جدید آمریکا ، تا چند ماه دیگر تمام اعضای سازمان متلاشی خواهند شد و به صورت تیم های تروریستی کوچکتر به عنوان عوامل تخریبی و ناامن کننده آمریکا در مناطق مختلف جهان ، به کار گیری خواهند شد ، امری که با اعزام تعداد زیادی از اعضای این گروه به پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه نظیر بگرام ، برای دیدن آموزش های خرابکارانه و تروریستی در حال محقق شدن است .

درست به دلیل شرایط فوق است که مریم رجوی ( سرکرده گروه تروریستی منافقین ) هر هفته با برگزاری نشست ها و گردهمایی ، سعی دارد نظر جامعه جهانی را برای جلوگیری از فرو پاشی سازمانی مجاهدین خلق به خود جلب کند تا با پیدا کردن یک راه کار قانونی ، گروه غیر قانونی و تروریستی خود را همچنان حفظ کند .

انتهای خبر/ع1

صراط

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.