سه شنبه 15 دی 1394 | 13:36
سردار محمدی‌فر عنوان کرد
اعطای کارت ویژه به پیشکسوتان نیروهای مسلح
رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس از تلاش این سازمان برای تهیه «کارت پیشکسوتی» مخصوص پیشکسوتان نیروهای مسلح خبر داد و گفت: به وسیله این کارت مزایا و امتیازاتی به این قشر جامعه تعلق می‌گیرد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار مهدی محمدی‌فر رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس،  در افتتاحیه مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه فاخرترین بخش جامعه، پیشکسوتان نیروهای مسلح هستند، اظهار داشت: به عبارتی پیشکسوتانی که عضور این جامعه هستند به‌عنوان منسجم‌ترین بخش جامعه به شمار می‌آیند؛ اما با این حال بعضا غفلت‌هایی نسبت به این عزیزان صورت گرفته است؛ لذا مسئولان مربوطه باید به این بخش از جامعه توجه لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل کانون‌هایی در مجموعه پیشکسوتان نیروهای مسلح افزود: به دنبال آن هستیم تا شخصیتی حقوقی به این کانون‌ها بدهیم.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس گفت: این سازمان، سازمانی ستادی و سیاست‌گذار اما مردمی است؛ که برای انسجام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده؛ که یکی از آن‌ها راه‌اندازی شبکه اطلاع‌رسانی است.

وی درباره بخشی از برنامه‌های این سازمان عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا با تهیه «کارت پیشکسوتی» و اعطای آن به همه پیشکسوتان نیروهای مسلح، به وسیله این کارت مزایا و امتیازاتی را برای این قشر جامعه قائل شویم.

سردار محمدی‌فر ادامه داد: همچنین راه‌اندازی مجمع خیرین، حمایت از ارزش‌های دفاع مقدس و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تجارب جامعه پیشکسوتان نیروهای مسلح، بخشی از برنامه‌هایی است که سازمان به دنبال اجرایی کردن آن پس از تأیید ستاد کل نیروهای مسلح است.

وی در پایان به تغییر شیوه آمریکا در برخورد با ایران نیز اشاره و تصریح کرد: اکنون آمریکا دکترین قدرت هوشمند را جایگزین شیوه‌های قبلی خود کرده است؛ که طی آن می‌گویند "با مردم و دولت ایران برخورد سلبی انجام نمی‌دهیم؛ بلکه برخوردها ایجابی خواهد بود".
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.