دوشنبه 15 دی 1393 | 13:17
سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان :
آرمان ما سانتریفیوژ نیست، بلکه محو صهیونیسم و استکبار جهانی است

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان در مجموعه فرهنگی 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید گفت: این جمعی که امروز توفیق همراهی با آنها را داریم همان کسانی هستند که قرآن می‌فرماید مردانی از مومنین در عهد خود با خدا صداقت پیشه کردند و برخی نیز در انتظار شهادت هستند و این عهد را تغییر نمی‌دهند.

وی افزود: گذر عمر و شرایط شغلی انسان یک مسئله و عهدی که انسان با خدا بسته موضوع دیگری است. بنابراین انسان صادق عهدی که با خدا دارد با افزایش سن یا تغییر شغل و مسئولیت فراموش نمی‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این پیمان برای مومنین از عالم زر بسته شده و تا حشر ادامه دارد، گفت: انبیاء الهی نماد این حقیقت هستند. چنانکه حضرت نوح (ع) 950 سال به تبلیغ و مبارزه پرداختند و پیامبر اسلام (ص) نیز در بستر بیماری فرمان اعزام سپاه را صادر کردند.

نقدی ادامه داد: گذر زمان از شور انقلابی و جهادی امام راحل (ره) کم نکرد بلکه این روحیه را در ایشان افزایش داد. بیانیه‌های سال‌های آخر عمر امام بسیار آتشین‌تر از بیانیه‌های دوره جوانی جسمی ایشان است و این مسئله در صفحات نخستین و اوراق پایانی صحیفه نور کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز با شهدایی همچون شهید باکری و شهید کاظمی و دیگران همنشین نبوده است، خاطر نشان کرد: این پیشکسوتان بودند که با شهدایی همچون شهید میثمی همنشین شدند، مگر عمار و یاسر چه سن و سالی داشته‌اند یا کسانی که در عاشورا شمشیر به دست گرفتند در چه سن و سالی بودند؟ لذا کسی که برای رضای خدا تلاش می‌کند با افزایش سن انقلابی‌تر می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: انقلابیون قلابی که خود را برای به دست آوردن ریاست و ثروت در صف انقلاب جا زدند امروز با افزایش سن و با نام عقلانیت و خردگرایی حرف‌های سازشکارانه می‌زنند و معتقدند که مبارزه باید تعطیل شود و انتظار هم دارند که ما زمام امورمان را دست آنها بدهیم. کسانی که در روز 28 صفر به شکار می‌روند و در روز عاشورا اسکی روی آب می‌کنند می‌خواهند زمام امور ما را به دست بگیرند.

سردار نقدی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را شاهدان معجزات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: همه ابرقدرت‌ها در یک جبهه جمع شدند تا یک ملت را شکست دهند، اما خودشان شکست خوردند و این مسئله را پیشکسوتان مشاهده کردند. بنابراین ما از تمام اقشار باید جلوتر باشیم.

وی افزود: ما باید از دستاوردهای خود دفاع کنیم و امروز مردان الهی به عنوان پیشکسوتان هنوز در صحنه هستند که نمونه آن سردار شهید حاج حمید تقوی، شهید احمد‌ی‌تبار و سردار شهید جمالی بودند که مبارزه را تعطیل نکردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جمله‌ای از امام راحل (ره) که فرمودند تا ظلم و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم، یادآور شد: آرمان ما سانتریفیوژ نیست، آرمان ما نابودی کاخ ستمگران و کاخ سفید آمریکاست، آمریکا ما محو صهیونیسم است و هر که به این آرمان اعتقاد ندارد و تلاش می‌کند به نام خردگرایی روی این آرمان‌ها خط بکشد صادقانه بگوید که من انقلابی نیستم. اما ما اگر همه موهایمان سفید شود برای این آرمان تلاش می‌کنیم و مسئولیت ما تعطیل‌بردار نیست.

نقدی با تاکید بر اینکه بسیجی پیشکسوت نباید رها شده و به حال خود گذاشته شود، عنوان کرد: پیشکسوتان نقش مهمی در تعالی نسل جوان دارند و ما انتظار داریم که پیشکسوتان ما مسئولیت جوانان حلقه صالحین در قشر خود را بپذیرند چرا که هر پیشکسوتی در عرصه جنگ نرم باید تجربه خود را به تعدادی از جوانان منتقل کند.

وی اضافه کرد: ما آسیب و سختی زیادی کشیدیم اما خداوند پاداش تلاش‌های ما را می‌دهد و اینکه کشوری که زیر دست و پای استعمار بود و 6 میلیون بشکه نفت این کشور را می‌بردند، امروز با 800 هزار بشکه نفت 3 برابر آن جمعیت را اداره می‌کند، این حاکی از پاداش خداوند است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تقدیر از اجتماع عظیم مردم در اربعین حسینی تصریح کرد: امروز کشورهای منطقه برای تصمیم‌گیری چشمشان به دهان مسئولین ماست چرا که خاطرتان هست که ایران کشوری بود که هیچ اراده‌ای نداشت و دو روزه وزرایش را عوض می‌کردند چنانکه یک کارمند سفارت آمریکا به رئیس سازمان مدیریت رژیم گذشته پیشنهاد وزارت داد. اما الان ما برای منطقه تصمیم می‌گیریم. اگر عراق را با سلاح فتح می‌کردیم، این محبت مردم عراق نسبت به کشور ایران بوجود نمی‌آمد در حالیکه امروز مردم عراق ما را تقدیس می‌کنند.

نقدی تاکید کرد: مردم غزه 10 سال است که در محاصره به سر می‌برند و برای ورود لباس، پوشاک و غذا کنترل می‌شوند و از لحاظ جغرافیایی نیز این محدوده به اندازه شرق تهران هم نیست اما در 3 عملیات مختلف پوزه صهیونیست‌ها را به خاک مالیدند و این پیروزی کمی نیست. بنابراین ما حجتی نداریم که بخواهیم مبارزه را کنار بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه مبارزه ما امروز به مرحله خوبی رسیده است، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها که فرماندهی داعش در عراق را برعهده دارند و از سفارت آمریکا تروریست‌ها را هدایت می‌کنند و با هواپیما‌های آمریکایی برای داعش محموله سلاح می‌ریزند، نمی‌تواند توطئه خود را انکار کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها هر توطئه‌ای که کردند نتیجه‌اش بر ضد خودشان استفاده شد. جنگ تحمیلی راه انداختند، اما نیروهای مسلح ما قدرت گرفت و یا تحریم علمی کردند که از دل آن ماهواره و فناوری بیرون آمد.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.