سه شنبه 5 خرداد 1394 | 13:32
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
مسئله هسته ای یک بهانه است
مسئله هسته ای یک بهانه است
مسئله ما با آمریکا مسئله هسته ای نیست، مسئله سر دفاع از مسلمانان مظلوم جهان توسط ایران است ، مسئله سر اسلامیت ایران است.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،سردار نقدی رئیس سازمان بسیج در جلسه شورای مرکزی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که امروز چهارشنبه (6 خرداد ماه سال 94) در سازمان بسیج برگزار شد ؛ در خصوص ارتباط و اتکاء به غرب عنوان کرد : ما از اول انقلاب تقابل دو دیدگاه را داشتیم که یک دیدگاه، وابسته به غرب است که پذیرفتن این مسئله که چگونه بدون اتکا به ابر قدرتها می شود در مسائل اقتصادی علمی و... پیشرفت کرد و دیدگاه دوم ، دیدگاه مستقل اسلامی بود که توسط حضرت امام خمینی (ره) مطرح گردیده بود. که با هم در تقابل بودند؛ خوب اوایل انقلاب پذیرفتن آن سخت بود اما مردم انقلابی ما بلحاظ معنوی و اعتماد به حضرت امام(ره) این دیدگاه را پذیرفتند و از آن دفاع کردند. امروز بعد از گذشت 36 سال تجربه ثابت شد، می شود مستقل از غرب و مستکبران به همه پیشرفت های اجتماعی، سیاسی،اقتصادی،علمی و ... دست یافت و ما نیز می توانیم به همه قله ها دسترسی پیدا کنیم.

سردار نقدی با بیان اینکه استکبار می خواهد مرجعیت جمهوری اسلامی را در منطقه از بین ببرد تاکید کرد : مسئله هسته ای یک بهانه است ، رژیم کودک کش صهیونیستی بمب اتم دارد، هند بمب اتم دارد، پاکستان بمب اتم دارد، کره شمالی بمب اتم دارد و موشک قاره پیما حامل کلاهک هسته ای هم ساخته و رسماً آمریکا را تهدید به حمله اتمی نموده اما برای آن اینقدر جلسه مستمر و 1+5 و این حساسیت انجام نگرفته است؟ چرا؟ این نشان می دهد مسئله ما با آمریکا مسئله هسته ای نیست، مسئله سر دفاع از مسلمانان مظلوم جهان توسط ایران است ، مسئله سر اسلامیت ایران است ، به عبارت دیگر مسئله مرجعیت گفتمان نوین اسلامی است، مسئله برهم خوردن توازن قدرت در جهان به نفع اسلام است ، مسئله شتاب رشد علمی در ایران اسلامی است آنها از این می ترسند؛ که ایران اسلامی در آینده جای آنها را بگیرد؛ لذا جمهوری اسلامی ایران در پیچ تاریخی قرار دارد برای عبور از این منحنی باید سختی را تحمل کرد.

وی افزود :  جنگ آمریکا و غرب عیله ملت ما پس از پیروزی انقلاب  از روزهای اول انقلاب از درون خانه ها، روستاها، محله ها ، شهرها آغاز شد و سپس درگیر جنگ های قومی شدیم ،  که با همت مردم مسلمان و انقلابی  از اقوام مختلف، دشمن را قدم به قدم عقب راندیم  و اکنون آمریکا و غرب متجاوز را به بیرون از مرزهای کشورمان راندیم. لذا امروز آمریکا و غرب متجاوز در کشورهای اسلامی که ملتهای آزادی خواه مسلمان با بیداری اسلامی بدنبال استقلال خود و الگو برداری از ملت ما هستند درگیر شده اند، بنابراین به حکم یاللمسلمین در اسلام باید از آنها حمایت کنیم و بلحاظ عقلانی نیز برای جلوگیری از تهدید مجدد کشورمان باید از برادران مسلمان درگیر با مزدوران آمریکا و غرب متجاوز در عراق،سوریه، لبنان، و فلسطین و یمن مظلوم و ... حمایت کنیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.