سه شنبه 13 بهمن 1394 | 16:42
ذوالنور در پاسخ به سخنان ساختارشکنانه هاشمی:
آیت الله جنتی به عنوان یک سد مستحکم در برابر نفوذ ایستاده‌ است/ وظیفه شورای نگهبان جلوگیری ازورود میکروب به خون نظام است
آیت الله جنتی به عنوان یک سد مستحکم در برابر نفوذ ایستاده‌ است/ وظیفه شورای نگهبان جلوگیری ازورود میکروب به خون نظام است
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه وظیفه شورای نگهبان منع ورود میکروب در جریان خون نظام است، گفت: آیت الله جنتی است به عنوان یک فقیه وارسته، عادل و دلسوز، انقلابی و ساده زیست خار چشم دشمنان نظام می‌باشد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با بیان اینکه شورای نگهبان حافظ سلامت اسلامیت و ضامن جمهوریت نظام اسلامی است، گفت: وظیفه شورای نگهبان منع ورود میکروب در جریان خون نظام است. وی در ادامه افزود: از سوی دیگر شورای نگهبان وظایفی درباره برگزاری انتخابات و سلامت آن برعهده دارد؛ مهمترین وظیفه این شورا که خشم دشمنان انقلاب و افراد زاویه دار با نظام را برمی‌انگیزد احراز صلاحیت کاندیداهاست. 
این کارشناس استراتژیک ادامه داد: بررسی صلاحیت کاندیداهای نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری برعهده شورای نگهبان است که برای هرکدام از این سمت‌ها باید برای این شورا احراز شود این فرد توانایی انجام این مسئولیت را دارد.
وی با بیان اینکه رد صلاحیت و احراز نشدن صلاحیت دو معنای متفاوت دارد، گفت: برخی‌ها معتقد به اصل برائت هستند اما در قانون اساسی کشور اصل را در احراز صلاحیت‌ها بر برائت نمی‌داند؛ بلکه باید برای شورای نگهبان برائت احراز شود و اصل بر عدم برائت است. 
ذوالنور با اشاره به اینکه شورای نگهبان امانت صیانت از مردم و کشور را عهده دار است، اذعان کرد: نگاه جامعه به نتایج بررسی این شوراست و خود مردم توان بررسی چند هزار کاندیدا را ندارند بلکه این شورا با احراز صلاحیت افراد و گزینش صورت گرفته افراد توانمند را به مردم معرفی می‌کند. 
وی بیان کرد: شاید افرادی واقعا شایسته باشند اما برای شورای نگهبان این توانمندی احراز نشده است و این به معنای بد بودن این افراد نیست. 

شورای نگهبان امروز هیچ تفاوتی با شورای زمان امام راحل ندارد 

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: البته بسیاری از دلسوزان نظام که احراز صلاحیت هم نشده‌اند جار و جنجال راه نمی‌اندازند و علیه نظام حرف نزده و مردم را دلسرد نمی‌کنند.
وی افزود: کسانی که سوابق سوئی در پرونده آنها بوده و احراز نشده‌اند، جوسازی می‌کنند و برخی‌ها که با نظام زاویه دارند زمینه را برای عقده گشایی علیه نظام مساعد می‌بینند. 
این کارشناس استراتژیک گفت: متاسفانه مشاهده شده در این ایام صداهای ناهنجار و بغض آلود و غضب آلود و کینه توزانه از حلقوم افرادی خارج می‌شود که دارای سوابق ضد انقلاب هستند. 
وی یادآور شد: افرادی که نسبت به نظام و انقلاب مسئله دار هستند به هجمه و تخریب علیه شورای نگهبان به ویژه ریاست این شورا مشغول هستند. 
ذوالنور با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا به امروز تخریب چهره انقلابی آیت الله جنتی وجود داشته است، گفت: در زمان امام خمینی(ره) افرادی که علیه شورای نگهبان موضع می‌گرفتند از سوی ایشان مفسد معرفی می‌شدند.
وی تاکید کرد: شورای نگهبان امروز هیچ تفاوتی با شورای زمان امام راحل نداشته و این افراد تفاوتی با شخصیت‌های عادل آن زمان ندارند. 
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه آیت الله جنتی به عنوان یک سد مستحکم در برابر نفوذ ایستاده‌ است، اذعان کرد: در ادوار مختلف مقاوم‌ترین و استوارترین و نفودناپذیرترین فرد در برابر جریانات سیاسی آیت الله جنتی است که به عنوان یک فقیه وارسته، عادل و دلسوز، انقلابی و ساده زیست خار چشم دشمنان نظام می‌باشد. 
وی ابراز کرد: عده‌ای قصد نفوذ و ورود به ارکان کشور را دارند تا شبیه موریانه پایه‌های نظام را پوسانده و از بین ببرند. 
این کارشناس استراتژیک در پایان گفت: آیت الله جنتی مثل کوه استوار در دفاع از سلامت دینی و انقلابی مقاومت می‌کند؛ اگر شورای نگهبان اجازه ورود افراد ناصالح را به مصادر اجرایی کشور بدهد به جمهوریت نظام و مردم ضربه زده زیرا این نهاد امین مردم است.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.