دوشنبه 21 تیر 1395 | 09:02
‌اقدامات تروریستی عزم مردم را جزم می‌کند
‌فلاحت‌پیشه: با اقدامات تروریستی کور نمی‌توان منطقه را ناامن جلوه داد
 ‌فلاحت‌پیشه: با اقدامات تروریستی کور نمی‌توان منطقه را ناامن جلوه داد
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌با اینچنین اقدامات تروریستی کور نمی‌توان منطقه را ناامن جلوه داد و این تروریست‌ها با توسعه استان مشکل دارند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: حادثه امروز اقدامی تروریستی و ناجوانمردانه بود زیرا یک نفر از افراد داخل خودرو دارای اسلحه نبودیم و به مدت چند دقیقه به رگبار بسته شدیم که نتیجه آن شهادت دو نفر از جوانان خدوم این مرز و بوم بود.

وی با بیان اینکه این اقدام حمله به شهروندانی بدون سلاح بود به طوری که هیچکدام از افراد سه خودرو دارای اسلحه کمری نیز نبودند، عنوان کرد: این اقدام تروریستی با هدف ناامن جلوه دادن منطقه انجام شد در صورتی که هیچگاه مشکل ناامنی در منطقه دالاهو وجود نداشته است و عوامل خارج از مرز این اقدام را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه نیروهای مردمی بلافاصله به کمک ما آمدند و ‌این تروریست‌ها با کمک مردم شناسایی می‌شوند، اظهار کرد: در طول تمام زمان خدمت خود هیچگاه با اسلحه در منطقه حضور پیدا نکردم زیرا این منطقه امن است و امنیت آن توسط مردم تأمین می‌شود.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه این اقدامات به طور قطع از یک ایرانی به‌ویژه مردم دالاهو بر‌نمی‌‎آید، عنوان کرد: با اینچنین اقدامات تروریستی کور نمی‌توان منطقه را ناامن جلوه داد و این تروریست‌ها با توسعه استان مشکل دارند.

وی با اشاره به اینکه سفر ما به ریجاب به دعوت مردم منطقه و برای رفع مشکلات آنجا بود، گفت: از ساعت هشت صبح جلسات و بازدیدهای مختلفی در دالاهو انجام شد که مشکلات به طور مستقیم رفع شود اما این اقدامات تروریستی عزم مردم را جزم می‌کند که ارزش امنیت موجود را بیشتر بدانند.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.