بیانیه بسیج پیشکسوتان کشوری به مناسبت سوم خرداد ماه

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازي خرمشهر بيانيه ای صادر کرد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازي خرمشهر بيانيه ای صادر کرد.

 

متن بیانیه به این شرح است:

 

«بِسمِه تعالی»

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت سوم خرداد ماه _ 1399

«مقاومت شگفت انگیز، غریبانه و طولانی حماسی مردم خرمشهر در مقابل حملات بی وقفه دشمن بعثی خرمشهر را در تاریخ، به پرچم سرافرازی و پایداری ملّت ایران مبدل ساخته است».
(مقام معظّم رهبری حَفَظَهُ الله)

سوّم خرداد یادآور دلاوری های رزمندگان اسلام، فداکاری و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملّت ایران، شجاعت و میدان داری فرماندهان خداباور و خلوص رزمندگان اسلام و رهبری فرمانده معظّم کلّ قوا امام خمینی(ره) است، آزادسازی خرمشهر تجلّی قدرت لایَزالِ الهی بود که در عملیات اِلی بیتُ المُقَدَّس ظهور نمود؛ و نماد آن نیز فرمایش امام خمینی(ره)؛ که «خرمشهر را خدا آزاد کرد» می باشد.
بی تردید آن آزادسازی به یاد ماندنی، حماسه آفرینی مردانی است که به قدرت خدای قادر ایمان داشته و با اطاعت از امر ولی فقیه زمان، که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمّدی (ص) می باشد؛ حماسه ای جاوید آفریده، با این کار قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشته و لیبرال ها و ملی گراها و خداگریزان و مزدوران داخلی را سرافکنده نمودند و همچنین این حماسه درسی بزرگ برای نسلهای کشور، منطقه و جهان بشری شد که بدانند در کارزار اسلام و کفر، تنها صبر و استقامت در راه خدا و اعتماد به قدرت و نصرت الهی، امید به پیروزی را در دلهای مؤمنین زنده نگه می دارد.
بزرگداشت ایّامُ الله های مختلف از نمونه های بارز و شگفت انگیز نصرت الهی، همچون پیروزی بزرگ و به یاد ماندنی آزادسازی خرمشهر، می تواند چراغی فروزان برای همه آزادی خواهان و جوانان عزیزمان بوده و نوید بخش برای در آغوش کشیدن پیروزی های بزرگتر مُتّکی به نُصرت الهی به شرط استقامت در آینده باشد.
امروز نیز پیشکسوتان عرصه ی جهاد و شهادت با بصیرت و آگاهی و اشراف بر وقایع و موضوعات گذشته و حال ایران و جهان، مجری اَوامر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العُظمی امام خامنه ای (مُدَّظِلُّهُ العالی)، در خنثی سازی توطئه ها بوده و از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند کرد.
سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ، سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز را تبریک گفته و از عموم پیشکسوتان بسیجی درخواست می نماید در شرایط کنونی کشور، تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا همچنان یاری گرِ هم دیگر بوده و با مشارکت فعّال و مُؤثّر در آگاه سازی جوانان، انتقال تجارب و دستاوردهای این حماسه بزرگ به آنان، روح خود باوری، اتِّکا به توانایی ها ، بریدن از غرب و نیروهای خارجی و بیزاری از صهیونیست ها را در افکار زنده نگه داشته و قدرت لا یَزالِ الهی را باور و با تلاش خالصانه مضاعف همه مشکلات و دردها و کاستی ها را مرتفع سازند. (إِن شاءَ الله)