سپاه و مخالفین ومعاندین داخلی واستکبار جهانی

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سپاه سازمانی است که درراستای مقابله با بحران های اوایل انقلاب بدستور امام عظیم الشان ایجاد شد وچون جایگاه اصلی وجودیش در قانون حفظ انقلاب است ودشمنان انقلاب چه چهره های خبیث منافق وچه استکبار که در مقابله با انقلاب از سپاه رشید ومقتدر زخم ها خورده اند وعامل اصلی را سپاه می دانند در هر شرایطی دشمنی خود را با سپاه به نحوی بروز می دهند با فضاسازی های مختلف همراه بادروغ تاسپاه را تحریف وتخریب کنندگو اینکه به سنت زنده بودن سپاه به عنوان موجود ی که تجلیگاه شهداست باور ندارند چرا که شهادت را باورندارنداخیرا یکی از این منافقین جاهل یا منافق مزدور خائن درسخنان ضد قانون اساسی که خون بهای هزاران هزار شهید بزرگوار است گفته بود سپاه به پادگان برودسپاهی که درهمه موءلفه های قدرت نظام وانقلاب اثرمثبت ومستقیم دارد چون مردم اثر کارهای اقتصادی ،سازدگی ،محرمیت زدایی وحرکت در وفاق اجتماعی که در هیچ کجا ی دنیا در آسیب های طبیعی مثل سیل، زلزله، کرونا و...دیده نشده است خیلی مستقیم با سپاه مقابله نمی کنند ولی غیر مستقم چرا؟جابه‌جایی فرماندهان، مسئولان و مدیران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس ازطی یک دوره مسئولیت درجایگاهی خاص،همانندهمه سازمان‌ها امری طبیعی و عادی است. بر همین اساس، در دوران حیات 43 ساله سپاه پرافتخارو حماسه‌آفرین، صدها مسئول درجایگاه‌های راهبردی پس از طی یک دوره مسئولیت،جای خود را به عزیز دیگری داده و در مواردی هم به این افراد مسئولیت‌های مهم‌تری واگذار شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد، در پست‌های راهبردی نیروهای مسلح و از جمله سپاه پاسداران، برای شاغلان در این پست‌ها و جایگاه‌ها احکام پنج‌ساله صادر می‌شود و در صورت موفق بودن آن فرد، این حکم برای یک دوره پنج ساله دیگر تمدید می‌شود. با پایان پنج سال دوم، بحث جابه‌جایی درباره این قبیل افراد، یک بحث کاملاً طبیعی، عادی و طبق قاعده است؛ اگرچه ممکن است عملیاتی‌شدن این جابه‌جایی به دلایلی، یکی دو سالی به طول انجامد. آنچه درباره جابه‌جایی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین طائب از ریاست سازمان اطلاعات سپاه رخ داد، طبق همین قاعده اصولی بود.
***امادراین میان مجموعه‌هاوافرادی درداخل وخارج کشورکه به طور قطع می‌دانستند آقای طائب طبق قاعده پیش‌گفته،روزی جابه‌جاخواهد شد،هریک با انگیزه‌های خاص، سناریوهایی را از قبل تهیه کرده، در انتظار آن روز برای پیاده‌‌سازی سناریوهای خود علیه سپاه، سازمان اطلاعات سپاه و شخص آقای طائب بودند. ازروز چهارشنبه هفته گذشته، با انتشار اخبار غیر رسمی مبنی برجابه‌جایی آقای طائب ودرادامه انتشارخبررسمی این جابه‌جایی،به ناگاه فضای مجازی تحت تأثیر توئیت‌ها، تحلیل‌ها و اظهارنظرهای رسانه‌های خارجی، به‌ویژه شبکه‌های ماهواره‌ای معاند و بعضاً افراد سیاسی در داخل کشور با رویکرد تخریبی قرار گرفت.
این مجموعه‌ها و افراد در این جابه‌جایی کاملاً عادی و طبیعی، از کلیدواژه‌ها و هشتگ‌هایی، چون«عزل»،«برکناری»،«تغییرناگهانی»،«جراحی در سازمان اطلاعات سپاه» و «سقوط» استفاده کرده، تا به‌زعم باطل خود بتوانند به اهداف از قبل طراحی شده در شکل‌دهی به افکار عمومی و تأثیرگذاری بر تصمیمات بعدی سپاه و نظام برسند!
اما پرسش اصلی آن است که چرا در میان این همه جابه‌جایی‌های مدیران راهبردی در سپاه طی سال‌های گذشته،درباره‌ جابه‌جایی «آقای طائب این چنین فضا‌سازی صورت گرفت؟! آن هم فضا‌سازی درباره جابه‌جایی فردی که پس از طی دو دوره پنج ساله، از دو سه سال قبل در داخل سازمان سپاه، بحث تغییروجابه‌جایی ایشان طبق قاعده مطرح بود. با تأمل در ماهیت جریان منافق تحریف‌گر و تخریب‌کننده و منفی‌باف در فضای مجازی نسبت به این موضوع، به راحتی می‌توان پاسخ پرسش مطرح شده را دریافت کرد. در این داستان، با جبهه‌ای مواجه هستیم که حالت طیف‌گونه دارد.دریک سراین طیف، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها قرار دارند ودرسردیگر، افرادی منافق با سابقه بعضاً انقلابی مشاهده می‌شود که دچار استحاله شده یا مدعی انقلابی‌گری هستند؛اما وجه اشتراک تمامی این مجموعه‌ها و افراد، به‌ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و هواداران‌شان، شکست و ناکامی در مقابله با جمهوری اسلامی، به واسطه کارایی وعملکردخوب وموفق سازمان اطلاعات سپاه است. سازمان اطلاعات سپاه در سیزده سال گذشته به ریاست آقای طائب، با چشمانی باز و اشراف اطلاعاتی و به عنوان ضابط خاص دستگاه قضا، توطئه‌های بسیاری را خنثی کرد و ضربات سنگینی را بر دشمنان و به ویژه صهیونیست‌های کودک‌کش وارد کرد. علاوه‌ بر نقش‌آفرینی سازمان اطلاعات سپاه در خنثی‌‌سازی توطئه‌های دشمنان خارجی علیه جمهوری اسلامی در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، این سازمان در مقابله با اخلالگران اقتصادی و شبکه‌های نفوذ درحوزه‌های گوناگون،عملکردی موفق داشت وهمین امرموجب شدتاجابه‌جایی ریاست این سازمان،بهانه‌ای برای تحریف وتخریب سپاه، سازمان اطلاعات سپاه وشخص آقای طائب شود.البته اصل کارشان زیرکانه متوجه تخریف سپاه است!.
موارد قابل ذکر از این اقدامات سپاه عبارت است از: «مبارزه با اخلال در نظام تولیدی مانند گروه عظام، کروز، دلالان پتروشیمی و دکل گم‌شده»، «برخورد با حقوق‌های نجومی»، «شناسایی و دستگیری باندهای اختلاس‌گر در بخش صنعت»، «بازگرداندن ابر متهمان بانکی و بازگرداندن 49 هزار میلیارد تومان از اموال غارت‌شده به بیت‌المال»، «بازداشت فعالان سیاسی و مدنی جاسوس، معاند و سرباز دشمن همانند روح‌الله زم، نازنین زاغری، کایلی مور گیلبرت، فریبا عادلخواه، نزار زاکا، جیسون رضائیان، عماد شرقی، دری اصفهانی، باقر و سیامک نمازی، فعالان در پوشش محیط زیست، سرکردگان شبکه‌های گرداب و سراب»، «انهدام باندهای بزرگ قمار»، «مبارزه با قاچاق کالا، سوخت و ارز»، «انهدام شبکه‌های احتکار»، «برخورد با فساد درصنعت هوایی و حمل‌ونقل ریلی» «برخورد با شبکه ارتشاء و کارچاق‌کنی چون اکبر طبری،حسن نجفی،حمید بقایی،حسن رعیت،حسین فریدون، مسعوداحمدی‌زاده وهمایون انصاری».(بروز وظهور اینچنینی سپاه دشمن رادیوانه کرد)
درکنار مواردی که نمونه‌هایی از آن ذکر شد و قابل انتشار است، سازمان اطلاعات سپاه کارهای بزرگی را در راستای تأمین منافع ملی انجام داده و در حال انجام آن است؛ ولی به دلایل امنیتی امکان انتشارآن نیست. بنابراین بسیارروشن است که دشمنان وعناصر جاسوسی، اختلاس‌گر، اخلالگر و منحرف که از سازمان اطلاعات سپاه ضربه خورده‌اند، جابه‌جایی رئیس ‌این سازمان را که امری کاملاً طبیعی است، بهانه قرار دهند و در صدد انتقام با استفاده از ابزار رسانه و فضا‌سازی باشند. به طور قطع، دیری نخواهد پایید که بسیاری از گمانه‌ها و تحلیل‌ها نسبت به این جابه‌جایی رنگ خواهد باخت .

 

گردآوری بسیجی محمد صادقی