جمعه 1 فروردین 1393 | 11:40
آیت‌الله عبدالکریم حائری شیرازی:
دشمن در جنگ نرم بصیرت انسان را شکار می‌کند
دشمن در جنگ نرم بصیرت انسان را شکار می‌کند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: زائرانی که به راهیان نور می‌آیند و کارهای عجیب شهدا را می‌بینند واحساس می‌کنند امانت بزرگی به گردنشان است، دو چیز را رعایت کنند،‌ ابتدا صبر و دوم بصیرت،‌ بصیرت در جنگ نرم وصبر در جنگ سرد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" آیت‌الله عبدالکریم حائری شیرازی، عضئو مجلس خبرگان رهبری گفت: امسال سال خاصی است و ما یک امتحان بزرگ در پیش داریم، از یک طرف عید است که در بین مردم ما رسم است واز طرف دیگراعتبار ما به حضرت زهرا (س) احترام ما به ایشان برای ما غریزه است ما بر سر یک دو راهی قرار گرفته‌ایم و امسال به این مناطق آمده‌ایم تا از این مخمصه بیرون بیاییم وبتوانیم در جایی باشیم تا حرمت حضرت زهرا (س) را حفظ کرده باشیم.

وی با اشاره به جنگ نرم ادامه داد: زائرینی که به این مناطق می‌آیند و کارهای عجیب شهدا را می‌بیند واحساس می‌کند امانت بزرگی به گردنشان است، دو چیز را رعایت کنند: 1-صبر 2-بصیرت. بصیرت در جنگ نرم وصبر در جنگ سرد زیرا دشمن در جنگ نرم بصیرت انسان را شکار می‌کند ودر جنگ سرد به صبر مردم مقابله می‌کند.

آیت الله حائری با اشاره به اینکه امسال اسلام امامت بتواند اسلام منهای امامت را تحت شعاع خود قرار دهند، سال حضرت زهرا (س) است، اظهار داشتند انشاءالله امسال سال حضرت زهرا باشد سالی که حضرت زهرا (س) به منظور خودش به معرفی حضرت علی و معرفی قدر ایشان نزدیک شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان اظهار داشت: جوان‌ها نگاه کنند که خداوند چه امانت بزرگی بر دوش شما‌ها گذاشته است و سعی کنند رابطه خودشان را با شهداء محکم کنند و شهدا دعاگوی آن‌ها باشد.

 

منبع : تسنيم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.