پنجشنبه 22 خرداد 1393 | 10:07
آیت‌الله مکارم شیرازی:
هدف غرب از ترویج ماهواره نابودی خانواده و جوانان است
هدف غرب از ترویج ماهواره نابودی خانواده و جوانان است
آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: وجود بیش از دو هزار کانال ماهواره ای فارسی زبان هدفی جز نابودی بنیان خانواده و گرفتار کردن جوانان به فساد را ندارند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به برگزاری مسابقه برای طلاب در ایام تابستان اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه پیشرقت علمی طلاب در ایام تابستان است و جایزه بهانه ای برای تلاش است.

وی با بیان اینکه فساد در جامعه روزبه روز در حال افزایش است تاکید کرد: ما با توسل به خدا در تمامی لحظه ها نباید هیچگونه ترسی از این فساد ها داشته باشیم.

این مرجع تقلید یکی از انگیزه های ترویج فساد در جامعه را فساد در مکتب دانست و بیان داشت: کشورهای غربی برای تحقق اهداف خود سعی در رواج فساد و آلودگی در جهان دارند، به عنوان نمونه اسرائیل با اینکه زمین کمی برای کشاورزی در اختیار قرار دارد، ولی بخشی از زمین‌های خود را صرف کاشت تریاک کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از دو هزار کانال ماهواره‌ای فارسی زبان به منظور تخریب ایران اسلامی و با انگیزه سیاسی مشغول فعالیت هستند و این به معنای ترویج فساد در جامعه اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قم هدف از شکل گیری این همه شبکه ماهواره ای و در این سطح را متلاشی کردن خانواده ها و گرفتار کردن جوانان به فساد ذکر کرد و ابراز داشت: باید مبلغان مصداق طبیب دوار باشند و بر هر مشکل و مفسده باید چاره اندیشی خاص خود را داشت

وی اهداف اقتصادی را از دیگر موارد ترویج فساد دانست و گفت: دولت های غربی از تجارت مواد مخدر و ساخت فیلم های فاسد سود های فراوانی به دست می آورند و کاری هم به ایجاد اختلاف و فساد در جوامع دیگر ندارند و آنها بیشتر به فکر جیب های خود هستند.

آیت الله مکارم شیرازی با درخواست از طلابی که توانایی سفر برای تبلیغ را دارند، آنها را به تبلیغ معاد و توحید فراخواند و افزود: : اگر طلاب با زبان و مفاهیم ساده و آسان مطالب دینی را به مردم بگویند آنها این سخنان را می پذیرند و دستورات الهی را گوش فرا می دهند.

 

 

منبع : خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.