سه شنبه 3 تیر 1393 | 10:51
فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح:
کشور در شرایط یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار دارد
کشور در شرایط یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار دارد
فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در حال جنگ هستیم، یک جنگ تمام عیار فرهنگی و هنوز جنگ و فرهنگ بسیجی به پایان نرسیده است.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار اثباتی در نشست با فرهنگیان بسیجی با موضوع آسیب شناسی ماهواره گفت: برای غلبه به تهاجمات فرهنگی دشمنان که ریشه‌های اعتقادی و بنیادی ما را نشانه رفته‌اند باید فرهنگ بسیجی در تمام امور مردم ساری و جاری شود تا دشمن با امکاناتی که دارد نتواند بر فرهنگ غنی ما رسوخ کند که این با دشمن‌شناسی مردم از دشمن محقق می‌شود، زیرا تا دشمن را نشناسیم نمی‌توانیم با او سر شاخ شویم.

وی بیان کرد: دشمن این نکته مهم را فراموش کرده است که انسان مخلوق متفکر بوده و صرف قدرت ابزاری مانند ماهواره، انسان را مجاب نمی‌کند.

معاون سایبری ستاد کل نیروهای مسلح تبدیل فرهنگ به ابزار را بزرگترین تهدید فرهنگی خواند و گفت: فرهنگ را ابزار نمی‌سازد بلکه این انسان ها هستند که آن را می‌سازند و چیزی که به ابزار هویت می‌دهد، انسان است.

وی گفت: معنای جهاد فرهنگی، کار زیاد نیست و نباید این مهم را این‌گونه تفسیر کرد، لازمه جهاد فرهنگی عالِم شدن است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت علم، استقلال اقتصادی و استقلال فرهنگی اقتدار نظام تصریح کرد: نقطه آغاز این مهم علم به معنای معرفت و شناخت آن است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: در این شرایط تنها راه نجات، تشکیل گروه‌های خودجوش در حوزه فرهنگ بوده، به گونه‌ای که حتی خانه‌های ما به کانون‌های فرهنگی سالم تبدیل شود تا بتوانیم جلوی تهاجمات فرهنگی را بگیریم.

 

 

منبع : خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.