سه شنبه 3 تیر 1393 | 13:30
حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی در همایش دجال واره:
مدتهاست که "تمدن غرب" حرکت رو به زوال خود را آغاز کرده است
مدتهاست که "تمدن غرب" حرکت رو به زوال خود را آغاز کرده است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: از دل این همه فحشایی که غربی ها سعی می کنند برای ما دست و پا کنند، عفت و پاکدامنی ایجاد می شود.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در همایش مقابله با ماهواره (دجال واره) که صبح امروز با حضور 400 مداح برجسته خواهر وبرادر کشورمان برگزار شد، با بیان اینکه قرآن کریم وضعیت مردم را نسبت به دین در دو مقطع مطرح می کند، عنوان کرد: مقطع اول این است که مردم نسبت به دین حالت اعراض، فراری بودن و نفاق دارند و هرچه در این دوره می بینیم، خیانت، فسق و قجور و نامردی است.

وی افزود: مقطع دیگری نیز وجود دارد که در آن بی وفایی جای خود را به وفاداری، ترس جای خود را به شجاعت و همچنین بخل جای خود را به ایثار می دهد، که این مقطع آخرالزمان است که اکنون ما داریم در آن زندگی می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در جلسات مذهبی ما تحلیل مقطع اول را اغلب می گوییم تصریح کرد: من و شما در عصر آخرالزمان هستیم که عهد وفا، ایثار و علم است و در این میان رسانه های غربی و ماهواره ها سعی دارند که ما تحلیل مقطع اول را داشته باشیم و تلاش می کنند تا ما را از امیدواری به سمت یاس و نا امیدی سوق دهند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با اشاره به این نکته که متاسفانه گاهی اوقات سخنرانان، خطیبان و مداحان، تحلیل اول قرآن را که یاس آور است ذکر می کنند، عنوان کرد: ما باید بدانیم که تمدن غرب رو به پایان است و مدتهاست که حرکت رو به زوال خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه غربی ها با هزاران ماهواره هم نمی توانند کاری از پیش ببرند، یادآور شد: از دل این همه فحشایی که غربی ها سعی می کنند برای ما دست و پا کنند، عفت و پاکدامنی ایجاد می شود، همانگونه که از دل کشور لبنان که به عروس عرب ملقب بوده و هست، "حزب الله" به وجود می آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اکنون اراده آمریکا و صهیونیسم می خواهد در مقابل اراده خداوند قد علم کند اظهار کرد: به فضل الهی تا کنون در همه رویارویی های جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و صهیونیسم، ما پیروز واقعی بوده ایم و تنها قدرت ظاهری دست آنها بوده است.   

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی همچنین خطاب به مداحان حاضر در این همایش گفت: حرف های دجال گونه در قالب سخنرانی نزنید و دل های امیدوار را مایوس نکنید و توجه داشته باشید که در جلسات، به شیوه قرآنی مسایل را تحلیل کنید و احساسات بی مبنا نداشته باشید.

وی در پایان نیز بیان کرد: من افتخار می کنم که مداح هستم و نوکری اهل بیت (ع) را مایه غرور خود می دانم و معتقدم که باید در یک دستمان قرآن و در دست دیگر عترت باشد چراکه اگر یکی از آنها را نداشته باشیم، به بیراهه می رویم.

 

 

 

منبع : خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.