یکشنبه 19 بهمن 1393 | 15:49
آشنایی با علیرضا لطفی متخلص به (حامد اصفهانی)
آشنایی با علیرضا لطفی متخلص به (حامد اصفهانی)
از جمله آثار حامد اصفهانی :دیوان اشعار سحر حلال سحر - فرهنگواره گرمابه کتابی مرجع در خصوص گرمابه های ایران و تاریخچه و آداب و رسوم مردم در گرمابه ها و .... - تذکره شعرای تخت فولاد - شهداء می خندند - مجموعه کتاب های صلوات سروده آسمانی می باشد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" آزاده و جانباز 35% و 78 ماه اسارت و یکسال رزمنده دفاع مقدس از شعرای آیینی شهر اصفهان که آثار انتشار یافته اینجانب  به  30 جلد می رسد از جمله آثار :1- دیوان اشعار سحر حلال سحر 2- فرهنگواره گرمابه کتابی مرجع در خصوص گرمابه های ایران و تاریخچه و آداب و رسوم مردم در گرمابه ها و .... 3- تذکره شعرای تخت فولاد 4- شهداء  می خندند 5- مجموعه کتاب های صلوات سروده آسمانی که جلد اول و دوم آن انتشار یافته و جلد سوم آن آماده انتشار می باشد و جلد چهارم آن در حال تدوین و طراحی است .

 

 

تحصیلات / رشته تحصیلی : کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی ، دانش آموخته پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و با سابقه 10 سال تدریس در مجتمع های دانشگاهی از جمله مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) استاد فن سخنوری و آیین نگارش در دوران دفاع مقدس از مداحان لشگر امام حسین (ع) بوده و در دوران اسارت در سرودن اشعار و نوحه و مرثیه و سرودهای انقلابی نقش بسزایی در مقاومت آزادگان داشته و سرود رهبر ما سرور ما سید علی خامنه ای ، به عنوان اولین سرودی که در اسارت در بیعت با رهبر معظم انقلاب اجراء گردید و بدو آزادی آزادگان نیز اجرا شد از آثار ایشان است . در سال 1391 همزمان با هتک حرمت ساحت مقدس نبی اکرم (ص) کار نگارش و تدوین کتب صلوات سرور آسمانی را آغاز و تا کنون این مجموعه به جلد چهارم رسیده است.

 

صلوات را به عنوان بهترین روش مبارزه با جنگ نرم دشمنان می دانم از جمله فعالیت هایی که در راستای انتشار این مجموعه نفیس انجام داده است ، گشودن سایت صلوات بر محمد دات کام (www.salavatbarmohammad.com) به عنوان برترین سایت اختصاصی ذکر صلوات می باشد که ختم 14 میلیارد صلوات را در پاسخ به هتاکان در برنامه دارد.

مسابقه فجر انقلاب و صلوات نیز از جمله فعالیت هایی است که در سال 1392 سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار گردید و اکنون در مجموعه ای تحت عنوان 200 رباعی برگزیده انتشار یافته است .

و از دیگر برنامه های در دست اقدام برگزاری مسابقه صلوات ترنم وحدت است که در سایت مزبور اطلاع رسانی گردیده است.

پیش بینی می شود انتشار این مجموعه همچنان با مطالبی که پیرامون صلوات به دست می آید و اشعار صلواتی شعرای آیینی کشور تداوم داشته باشد.

از عزیزان پیشکسوت ایام طلایی دوران مقدس انتظار می رود با ارسال خاطرات صلواتی آن دوران بویژه خاطرات صلواتی شهدای عزیز این حقیر را در ادامه این مسیر یاری رسانند آنچه در راستای فعالیت ما موجب مشکلات گردیده هزینه های فراوان این مجموعه است، که قطعا با خریداری این هدیه ی ماندگار، هم به فرهنگ مطالعه رونق بخشیده و هم روح توسل و توجه به ائمه معصومین (ع) را در این دوران بازنشستگی در خود و خانواده تقویت نموده اید.

عزیزان پیشکسوت و مردم انقلابی عزیزمان می توانند با مراجعه به سایت (www.salavatbarmohammad.com) از نظرات و پیشنهادات خود ما را بهرمند فرمایند و با آثار و محصولات تولیدی در این مجموعه آشنا گردند . والسلام

 

این گفته حامد به دل انجمن است          شان صلوات برتر از هر سخن است

مقصود من از نشر کتاب صلوات           تعجیل ظهور حجته ابن الحسن است

شد پاسخ ما به هتک مزبوحانه           ذکر صلوات و سجه ای صددانه

ما عاشق حضرت رسول الله هیم           بر شمع رخش جهان شد پروانه

حامد اصفهانی

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.