یکشنبه 1 شهریور 1394 | 18:07
قیمت رسمی بلیت فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» اعلام شد
قیمت رسمی بلیت فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» اعلام شد
مدیرعامل شرکت سینمایی نور تابان اعلام کرد قیمت بلیت فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» فقط در سینماهای مدرن و پردیس‌های سینمایی ۱۰ هزار تومان است و در سایر سینماها قیمت بلیت ۸ هزار و ۷ هزار تومان است.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از فارس، محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت و تهیه کننده فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» با اعلام این مطلب افزود: بر اساس درخواست سینماداران ما به شورای صنفی نمایش پیشنهاد کردیم که قیمت بلیت فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در  سینماهای مدرن و پردیسهای سینمایی که به سیستم Dسینما مجهز هستند 10 هزار تومان در سینماهای ممتاز 8 هزار تومان و در سینماهای درجه یک 7 هزار تومان تعیین شود.

وی ادامه داد:فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» با سیستم D سینما در پردیس‌های کوروش، آزادی، فرهنگ،چارسو، ایوان شمس، هویزه مشهد به نمایش در می‌آید و قیمت بلیت این فیلم  با  به توجه به زمان 3 ساعته فیلم و اینکه تقربیا دو سانس نمایش را در بر می‌گیرد تعیین شده است.

صابری با اشاره به استقبال بی نظیر علاقمندان از پیش فروش بلیط های فیلم محمد رسول  الله(ص) به کار گردانی مجید مجیدی  گفت:با وجود آنکه فقط چند روز است پیش فروش اینترنتی بلیت‌ها آغاز شده است اما از همان روزهای اول استقبال علاقمندان فیلم برای خرید بلیت بی نظیر و شگفت انگیز بوده است.

وی ادامه داد:این استقبال به اندازه‌ای است که  ظرفیت فروش اینترنتی بلیت در بعضی سانسهای سینماهای همچون آزادی،کوروش،فرهنگ ،تکمیل شده است و ما در حال برنامه ریزی هستیم که ظرفیت جدیدی را برای این سینماها تعریف و فراهم کنیم.

صابری افزود:این استقبال در حالی صورت گرفته است که هنور تعدادی از سینماها فروش اینترنتی خود را آغاز نکرده‌اند و روز به روز سینماهای مختلف این روند را آغاز می‌کنند.

صابری افزود:تا امروز در بیش از 40 شهر به برکت فیلم حضرت محمد رسول الله و توسط بنیاد مستضعفان،سالن سینما تاسیس شده است.

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.