دوشنبه 1 اسفند 1390 | 10:36
مرحله اصلی رزمایش 'والفجر' نیروی زمینی سپاه آغاز شد
مرحله اصلی رزمایش 'والفجر' نیروی زمینی سپاه آغاز شد
فرمانده قرارگاه كربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه از آغاز مرحله اصلی رزمایش'والفجر' نیروی زمینی سپاه خبر داد.

بسیج پیشکسوتان: سردار' احمد دانش پژوه' فرمانده قرارگاه كربلای نیروی زمینی سپاه گفت:با الطاف خداوندی، تلاش، جدیت و دقت یگانهای عمل كننده به ویژه بسیجیان جان بركف، مراحل آماده سازی و مقدماتی رزمایش'والفجر' با دستیابی اهداف تعیین شده با موفقیت به پایان رسید و امروز رزمایش وارد مرحله اصلی و نهایی خود شده است.

وی بابیان اینكه مراحل طراحی و آماده سازی رزمایش طی 6 ماه گذشته در بخش هایی از كویر مركزی و منطقه عمومی استان یزد صورت پذیرفته است اظهار داشت: پس از فراخوان بسیجیان سلحشور و نیروهای عمل كننده و سازمان‌دهی آنان در گردان های امام حسین(ع) و ستون‌كشی، مرحله مقدماتی رزمایش 'والفجر'نیروی زمینی سپاه از روز گذشته آغاز شد.

وی برگزاری این رزمایش را در چارچوب دكترین دفاعی نیروی زمینی سپاه، اقدامی پیش برنده خواند و درخصوص مرحله مقدماتی رزمایش گفت: در این مرحله سطح تیر توپ‌خانه ها، آتش تیربارها وادوات مورد آزمایش قرار گرفت ، همچنین عملیات ضد هلی برد توسط گردان امام حسین(ع) بافق با سرعت عمل انجام شد و این مرحله از رزمایش با عملیات تاخت شبانه بسیجیان مهریز به پایان رسید.

فرمانده قرارگاه كربلا در خصوص نیروهای عمل كننده از رزمایش 'والفجر' نیز اظهار داشت: رزمندگان بسیجی سازماندهی شده در گردان های امام حسین(ع) یزد، میبد، بافق، طبس، ابركوه، مهریز و شهرستان صدوق هم چنین گردان 181 و 182 پیاده و تعدادی از گردان های زرهی، ادوات، مهندسی و جنگ نوین نیروی زمینی سپاه در این رزمایش حضور دارند.

منبع:  روابط عمومی كل سپاه

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.