جمعه 26 اسفند 1390 | 13:41
ترس از مقاومت، صهیونیست‌ها را روانه فاضلاب کرد
ترس از مقاومت، صهیونیست‌ها را روانه فاضلاب کرد
صهیونیست‌ها از ترس موشک‌های مقاومت فلسطین، به درون لوله فاضلاب بزرگی که در کنار جاده به منظور استفاده در زیرساخت‌های شهرک‌های صهیونیستی قرار داده شده است، پناه برده‌اند.

بسیج پیشکسوتان :  به نقل از رسانه‌های فلسطین، تصاویر به دست آمده از شهرک‌نشینان صهیونیست نشان می‌دهد که آنها از ترس موشک‌های گردان‌های "القدس" شاخه نظامی جنبش "جهاد اسلامی"، به درون لوله فاضلاب بزرگی که در کنار جاده به منظور استفاده از آن در زیرساخت‌های شهرک‌های صهیونیستی قرار داده شده است، پناه برده‌اند.

در همین راستا معاون شهرداری "بئرالسبع" تاکید کرد که زندگی در این شهرک که در تیررس موشک‌های مقاومت فلسطین قرار دارد، غیرقابل تحمل است.

وی افزود که جان هزاران شهرک‌نشین در خطر است و پناهگاه‌های موجود ظرفیت پناه دادن به همه شهرک‌نشین‌ها را ندارند.

بر اساس این گزارش مدارس شهرک‌های واقع در اطراف نوار غزه نیز تعطیل شده و بیش از 200‌هزار صهیونیست از کلاس‌های درس خود بازمانده‌اند.

در همین رابطه گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه طی سه روز گذشته بیش از 130 موشک و خمپاره به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده است.

از سوی دیگر منابع صهیونیست اذعان کردند که ده‌ها صهیونیست در اثر شلیک موشک‌های فلسطینی زخمی شده و ترس و وحشت صهیونیست‌ها را فراگرفته است و هم‌چنین خسارت‌های زیادی به منازل، مدارس و مایملک صهیونیست‌ها در بئرالسبع و "اشدود" وارد آمده و زندگی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه فلج شده و مدارس تعطیل شده و یک میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها پناه برده‌اند.

منبع : گرداب

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.