شنبه 23 آذر 1392 | 08:16
مصاحبه پیشکسوت بسیجی علی بیگدلی از استان قزوین
مصاحبه اختصاصی
مصاحبه اختصاصی

 

 

 

 

پیشکسوت بسیجی علی بیگدلی از استان قزوین

بنده علی بیگدلی هستم از استان قزوین که در تاریخ 85/9/1 از سپاه بازنشسته شدم ، دوستان می گویند از کلمه بازنشسته استفاده نکنیم و بگویید پیشکسوت . اما این در حرف است و نباید اینگونه باشد و در عمل هم باید اینگونه باشد که متاسفانه انجام نشده است.

من رجوع می کنم به فرمایش حضرت امام که می فرمایند نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون به فراموشی سپرده شوند. ما باید بیاییم تجزیه و تحلیل کنیم که فرمایش حضرت امام به چه علتی بوده ؟ برای چه بوده ؟ آیا باید فقط یک مجمع داشته باشیم یا باید برویم در بطن قضیه ؟ بطن زندگی پیشکسوتان . و مشکلات پیشکسوتان را پیدا کنیم و تا حد امکان آنها را رفع کنیم ؟

 باید اولویت اول کاری سازمان بسیج پیشکسوتان کار فرهنگی باشد، مثلا ما پیشکسوتانی داریم که دارای مشکلات اقتصادی هستند آیا سازمان رفته است و بررسی کند که مشکلاتشان چیست ؟ و یا اقدام به رفع مشکلاتشان کرده است ؟ پیشکسوتی رفته است داخل یک شرکت خصوصی و برای آن شرکت نگهبانی میدهد و اقدام به زنجیر انداختن برای تردد ماشین های کارمندان آن شرکت می کند، آیا این در شان یک پیشکسوت سپاه است ؟ سازمان باید فکر اساسی برای این پیشکسوتان بکند ، آیا سازمان بسیج پیشکسوتان به خانواده ها سرکشی کرده است؟

 مورد دیگری که حضرت آقا فرمودند این است که پیشکسوتان جدای از سپاه نیستند، مسئولین بسیج پیشکسوتان باید این صحبت حضرت آقا را تجزیه و تحلیل کنند که چرا حضرت آقا همچنین صحبتی کرده اند ؟ باید به صورت کاربردی به صحبت های آقا بپردازند. ما در شهر خودمان دیدیم که اگر برای انجام اموری تفکر بسیجی وارد شود آن کار موفق است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.