شنبه 30 آذر 1392 | 10:03
مسئول مجمع پیشکسوتان استان زنجان
استفاده بهینه از سرمایه های معنوی
استفاده بهینه از سرمایه های معنوی

 

 

 

 

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت":

بسم ا...الرحمن الرحیم

سعید سابقی هستم ،رئیس مجمع پیشکسوتان سپاه استان زنجان.

به فرموده رهبر معظم انقلاب بازنشسته جدا از شاغل نیست بایستی از این سرمایه های معنوی استفاده ی بهینه بشود.فرماندهان محترم سپاه بایستی از این عزیزان که به هر حال30 سال تجربه در بحران ها اوایل انقلاب مسئولیت پذیرفتند و تجارب گرانبهایی دارند که نسل اول انقلاب هستند بایستی از فکر و اندیشه و مدیریت و تجارب آن ها استفاده کافی را ببرند و اتاق های فکری باشند برای فرماندهان بسیج پیشکسوتان. بایستی سازماندهی بشوند در رسته های خودشان،کلا در سمت ها و رده های عملیاتی، اطلاعاتی، حفاظتی، آموزش و بازرسی در همه تخصص ها و تجارب گرانبهایی که در دوران شاغلی داشتند ،امروز می توانند کمک و یار معاونت های مشابه در سپاه باشند و می توانند استفاده بهینه در بحث های سیاسی اجتماعی فرهنگی و مسائل مختلف داشته باشند.امروزه مشکلات عدیده ی پیشکسوتان، پس از درک 30 سال بحران، مشکل توانمندسازی آنهاست اشتغال فرزندانشان هست و مسائل مختلف روحی و جسمی آن هاست که باعث توجه و عنایت ویژه ای به این قضیه بشود که فرماندهان عزیز عنایت داشته باشند و از پتانسیل بالای این عزیزان و تجاربشان استفاده کافی و وافی راببرند.

در استان ما زنجان که پایتخت شور و شعور حسینی هست الحمدا... ما چند سالی است که در همه ی عرصه ها ، بحث هادیان سیاسی و بحث نخبگان و بحث یاران انقلاب را توانستیم به جایی برسانیم در سال های گذشته 2 نماینده بسیجی را با رای بالا به مجلس فرستادیم که از اهم کارهای پیشکسوتان بوده در راهیان نور به عنوان راویان فتح و عملیات ها در کنار دانش آموزان و فرهنگیان هستیم در اردوهایشان شرکت داریم.دوره های سرمربی گری در دفاع مقدس در آموزش و پرورش را داریم و در عرصه های مختلف الحمدا... فعال هستیم. در خصوص قرآن و هیئت های عزاداری امروز کارگروه های مختلفی را در عرصه های مختلف تشکیل دادیم. ما در شهرستانمان چندین کارگروه داریم که می توانیم آن را بیشتر بکنیم به شرط این که از سوی فرماندهان ناحیه استان و فرماندهان مرکز، حمایت و پشتیبانی بشود. در موضوع امر به معروف و نهی از منکر ، قضایی پشتیبانی بکنند.

یک مشکل هم مقوله موازی کاری است که این عزیزانبا هر رده سر و کار دارند مثل کانون بازنشستگان سپاه که رد خصوص نیروهای مسلح هست و خود پیشکسوتان عزیز که این موازی کاری ها کمی آزار دهنده است. که انشاا... این مشکل حل بشود.این نسل، نسلی است که به هر حال به نظر من تکرار ندارد این نسلی است که به هر حال فولاد آبدیده شده اند در 30 سال بحران های انقلاب،  در همه عرصه ها برای دولت برای سپاه برای همه عرصه ها آمادگی کافی را دارند به شرط این که حمایت بشوند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.