چهارشنبه 16 بهمن 1392 | 13:51
رستم امینی از کردستان :
انجام کیفی ماموریت های پیشکسوتان در استان کردستان اولویت ماست
انجام کیفی ماموریت های پیشکسوتان در استان کردستان اولویت ماست

 

 

 

 

*با عرض خیر مقدم به جنابعالی در سومین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ، لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.

بسم ا... الرحمن الرحیم

با سلام و درود به روح مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام رضوان ا... تعالی علیه و روح شهدای گرانقدر انقلاب و با درود و سلام به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای. بنده رستم امینی از اعضاء بسیج پیشکسوتان سپاه استان کردستان هستم.

*آقای امینی لطفا در مورد وضعیت پیشکسوتان استان کردستان توضیحاتی بفرمائید .

علی رغم کمبود هایی از جمله فضای مناسب برای مراسمات در استان کردستان در طول این یکی دو سال برنامه های خوبی از گردهمایی پیشکسوتان با تشکیل کانون و شورای بسیج پیشکسوتان استان کردستان انجام گرفته است و فعالیتهای چشم گیری در این ضمینه به انجام رسیده است، ولی پیشکسوتان استان کردستان  از لحاظ امکانات و فضای های گرد همایی در مضیغه قرار دارند و انتظار می رود مسئولین امر فضای مناسبی را جهت این گونه مراسمات مهیا سازند و در اختیار پیشکسوتان این استان قرار دهند تا بتوان پیشکسوتان این استان را کنار هم جمع کرد .

*لطفا در مورد فعالیت عزیزان پیشکسوت استان کردستان و اینکه بعد از بازنشستگی به چه امری مشغول هستند توضیحات مختصری را ارائه نمائید.

همانطور که می دانید استان کردستان استانی محروم است که بازنشستگان در این استان عمدتا بیکار هستند و می طلبد که سرمایه گذاری مناسبی جهت بکارگیری قشر پیشکسوت بعد از بازنشستگی در این استان انجام شود تا آنان مجبور نشوند مشاغلی را برای گذران زندگی انتخاب کنند که در شان یک پیشکسوت بعد از 30 سال خدمت در لباس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباشد زیرا ما ها به شدت علاقه مند به همکاری و فعالیت در مجموعه بسیج پیشکسوتان هستیم.

*لطفا راجع به  ماموریت های محوله به پیشکسوتان استان کردستان توضیح دهید .

اخیراً چند مورد فراخوانی در زمینه ی ماموریت پیشکسوتان انجام گرفته است که حضور برادران پیشکسوت در آن حضوری بسیار پررنگ بوده است، در مواردی نیاز بود که از مسائل فرهنگی سیاسی و اجتماعی استان حمایت شود که در اکثر شهرستان ها این حمایت انجام شده است .

*از همکاری شما تشکر می کنیم.

من هم تشکر می کنم و برایتان آرزوی توفیق دارم .

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.