سه شنبه 18 آبان 1395 | 15:03
مصاحبه با پیشکسوت بسیجی سردار افروز جانشین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت
از پشت میزهای آن چنانی فقط می شود با آمریکا مذاکره برد و باخت کرد
از پشت میزهای آن چنانی فقط می شود با آمریکا مذاکره برد و باخت کرد
پیشکسوت بسیجی سردار افروز: مسئولین باید از پشت میزهایشان بیرون بیایند و این مناطق را ببینند تا تصمیم درست بگیرند و اگرنه با پشت میز آن چنانی نشستن، فقط می شود با آمریکا مذاکره برد و باخت کرد ونهایت بازنده شد.

 

در راستای تقویت کار جهادی، کارکنان سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ،اردوی جهادی یک هفته ای در منطقه قلعه سیمون اسلامشهر  برگزار نمودند به همین منظور خبرنگار "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  با پیشکسوت بسیجی برادر افروز مصاحبه ای را ترتیب دادند که متن آن به شرح ذیل است:

لطفا خودتان را معرفي بفرماييد از چه زماني در اردوي جهادي مشغول شديد و این اردو ها چه تاثیری بر شرکت کننده ها دارد؟ پیشکسوت بسیجی رضا افروز هستم و از شنبه اول آبان به مدت یک هفته در منطقه محروم قلعه سیمون مشغول می باشیم و پروژه آبرسانی و لوله گذاری این منطقه را ما توانستیم در مدت یک هفته انجام بدهیم تا خانه هایی که برای مستضعفین ساخته می شود داری آب تسویه شده باشد، همچنین گروه ما زمانی که وسایل آماده نبود مشغول کمک به ساختمان سازی می شدند و کار بنایی، کارگری انجام می دادند.

کار جهادی در بحث های مختلف تاثیر دارد هم برای شرکت کننده ها مفید است و روحیه کاری و فداکاری تقویت می شود و همچنین باعث انگیزه بیشتر کارگران ساختمان می باشد و سرعت کار افزایش پیدا می کند در نتیجه اردوی جهادی هم تاثیر مادی و هم معنوی دارد.

بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی وجود چنین مناطقی زیبنده این انقلاب نیست علت وجود این مناطق را چه می بینید؟

یکی از دلایل مهاجرت این افراد به تهران برای کار است، در روستاها به دلیل مشکلات مختلف قادر به زندگی نبودند و به این منطقه مهاجرت کرده اند و دلیل اصلی این است که شاید برخی مسئولین می ترسند به مناطق محروم سرکشی کنند که لباسهای آنهاخاکی بشود.

پیشکسوتان در استانها ی مختلف چگونه می توانند در اردوهای جهادی نقش داشته باشند؟

پیشکسوتان الگوی جامعه هستند و حضور این افراد می تواند به جوان ها انگیزه بیشتری بدهد و این افراد با کار بیشتر و فداکاری خود، نسل جدید را با فرهنگ کار و از خودگذشتگی آشنا کنند و در نهایت بتوانیم ریشه محرومیت را در کشور خشک کنیم.

سفارش و توصیه به مردم و مسئولین اگر دارید بفرمایید؟

مسئولین باید از پشت میزهایشان بیرون بیایند و این مناطق را ببینند تا تصمیم درست بگیرند واگرنه با پشت میز آن چنانی نشستن فقط می شود با آمریکا مذاکره برد و باخت کرد و بازنده بود

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.