چهارشنبه 4 اسفند 1395 | 09:27
دیدار با پیشکسوت بسیجی سردارمحسن رفیق دوست
اگر ولایت فقیه فرمانی بدهند و تمام مردم درخواست دیگری داشته باشند باید فرمان ولایت فقیه صورت گیرد
اگر ولایت فقیه فرمانی بدهند و تمام مردم درخواست دیگری داشته باشند باید فرمان ولایت فقیه صورت گیرد
سردار محسن رفیق دوست: ایران از نظر خودکفایی دفاعی واقعا کامل شده است و در رده ی کشور هایی مانند روسیه و آمریکا قرار گرفته و بسیار نیرومند شده است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  تعدادی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت از جمله سردار رضا افروز جانشین سازمان بسیج پیشکسوتان، سردار صادقی مسئول نخبگان، سردار کریم پور مدیر مسئول نشریه پیشکسوتان ، برادر امیرآبادی و برادر حرثی ، دیدار صمیمی با  سردار محسن رفیق دوست داشتند،که در این دیدار خاطرات ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران و دفاع مقدس را مرور کرده و در رابطه با موضوعات و مشکلات پیشکسوتان بسیجی، نیروهای مسلح و بررسی راه حل ها و موضوع چگونگی نقش آفرینی پیشکسوتان در مسائل مختلف فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و همچنین تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حاکمیت ارزشهای انقلاب اسلامی و قرآنی به گفتگو نشستند.

سردار رفیق دوست بسیار آدم شوخ طبع، با نشاط و پرکاری هستند، در یکی از شب ها که دیر به منزل رفتند همسر ایشان به سردار فرمودند:شما نمیخواهی برای استراحت خود یک وقتی بگذارید که ایشان در جواب فرمودند: من فقط میتوانم یک وقت برای مردن خودم قرار بدهم که آن هم دست من نیست و اگر میخواهی من زود از دنیا بروم، من را در خانه به مدت یک هفته زندانی کنید. ایشان اولین نفر عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.ایشان بسیار خوشحال اند توفیق پاسداری انقلاب و اسلام پیدا کرده اند.

فعالیت های ایشان:سردار رفیق دوست در حدود 39 مجموعه انقلابی به عنوان عضو فعالیت می کنند.

خاطراتی از امام خمینی (ره): سردار رفیق دوست نزد امام حضور پیدا کردند و از ایشان برای ساخت تجهیزات جنگی درخواست پول کردند که پول بسیار زیادی بود و امام از اختیارات خود استفاده کردند، اعمال ولایت کردند و به بانک مرکزی دستور دادند پول را دراختیار ایشان قرار بدهند.

 ایشان در زمان جنگ مامور انتقال 3 لشکر از سپاه پاسداران و 3 لشکر از ارتش جمهوری اسلامی از  کرمانشاه به اهواز شدند در ظرف مدت 15 روز، ایشان به حضور امام خمینی رسیدند و درخواست کردند که چون در توان ما نیست این 6 لشکر را جابه جا کنیم از شما اجازه میخواهم که از ماشین های مردم استفاده کنیم، امام خمینی پرسیدند که راه دیگری ندارد؟ سردار رفیق دوست پاسخ دادند: خیر هیچ راه دیگری نیست، امام با کمی فکر با چهار شرط اجازه دادند: اول به اندازه ی نیازتان از مردم بگیرید، دوم اگر راننده راضی به حمل وسایل نبود از او استفاده نکنید، سوم بیش از حد معمول به راننده کرایه بدهید، چهارم اگر وسیله ی آنها عیب کرد و مشکلی پیدا کرد آن را به نحو احسن رفع عیب کنید، سردار رفیق دوست دست به کار شدند و عملیات را به سرانجام رساندند.

در حضوری که در سال 67 نزد امام خمینی داشتم ایشان فرمودند: فکر نکنید من، شما ویا این مردم انقلاب کردند نه اینطور نیست ما همه مجری خواست خدا بودیم و اگر شما ها کمک کنید انقلاب از بین نمیرود.

ایران یک قدرت جهانی: ایشان فرمودند: ایران از نظر خودکفایی دفاعی واقعا کامل شده است و در رده ی کشور هایی مانند روسیه و آمریکا قرار گرفته و بسیار نیرومند شده است.

حکومت ولایت فقیه از دیدگاه ایشان:سردار رفیق دوست فرمودند: اگر ولایت فقیه فرمانی بدهند و تمام مردم درخواست دیگری داشته باشند باید فرمان ولایت فقیه صورت گیرد.

حرف اصلی ایشان با مردم: ایشان فرمودند: در جریانات سیاسی مردم دقت لازم کنند که چه کسانی را انتخاب میکنند که آن افراد انقلابی باشند، پیرو ولایت فقیه باشند، دوستدار ایران و ملت ایران باشند چه در انتخابات ریاست جمهوری، چه در مجلس شورای اسلامی، چه در شورای شهر برای آنکه  که دشمن نتواند در آنها نفوذ کند و آن چه را که میخواهد عملی کند.

ایشان فرمودند که نخست وزیر اسراییل یک حرفی را بیان کرد که با ایران فقط میتوان با فضای مجازی مبارزه کرد که بعدا این باعث شد که درصد طلاق بالا برود، سن ازدواج بالا برود، و بنیان های خانواده های ایرانی سست شود و برنامه هایی در این فضاهای مجازی اعمال کردند که مردم و جوانان ما را به راه های خلاف شرع بکشند.

و در آخر ایشان با خرسندی فرمودند که عضو بسیج پیشکسوتان هم هستند و هر کاری بتوانند برای این سازمان میکنند.

 

 

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.