سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 | 08:32
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در خصوص واقعه طبس

  پنجم اردیبهشت ماه یادآور قدرت خدا است که با امدادهای غیبی خود قدرت پوشالی شیطان بزرگ را در هم شکست، طوفان شن بر پا کرد و سپاه ابرهه زمان را متلاشی کرد.

           واقعه طبس فقط یک حادثه تاریخی گذرا نیست بلکه انجام وعده الهی و امداد غیبی بود که مصداق آیه شریفه «ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» است. این است سنت الهی که هر قوم و ملتی به خداوند قادر تکیه نماید و جلوی ظلم و استکبار با تمام توان بایستند، اینگونه خداوند آنان را با مأموران الهی خویش یاری می کند.

          بی شک شکست ذلت بار شیطان بزرگ، آمریکای متجاوز در واقعه طبس فراموش شدنی نیست و رسوایی نظامی و سیاسی آمریکا در فرار خفت بار ارتش متجاوز آمریکایی از صحرای طبس آنگونه بود که حضرت امام خمینی (ره) در پیام تاریخی خود به مناسبت حمله نظامی آمریکا به ابران در حادثه طبس فرمودند : «کارتر باید بداند که حمله به ایران، حمله به تمام بلاد مسلمین است و مسلمانان جهان در این امر بی تفاوت نیستند. کارتر باید بداند که این عمل احمقانه او در ملت آمریکا چنان اثری خواهد گذاشت که طرفداران او را به مخالفان او تبدیل خواهد کرد» و تاریخ نشان داد چنین اتفاقی بدنبال شکست خفت بار طبس برای کارتر رخ داد ولی عبرت آموزی نشد، و تجاوزات بعدی استکبار  به بلاد مسلمین در لبنان، فلسطین، افغانستان، عراق تکرار گردیده و شکست های پی در پی  را برای شیطان بزرگ به ارمغان آورد.سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که افتخار فداکاری در دفاع از انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن را در کوله بار تجربیات خود انباشته دارد  با سربلندی و هوشیاری ضمن گرامی داشت این واقعه عظیم و عبرت آموز به سردمداران استکبار جهانی هشدار می دهد که هر گونه تجاوز گری به بلاد مسلمین عاقبتی جز شکست خفت بار    و نابودی زودرس متجاوزین را بدنبال نخواهد داشت.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.