سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 | 08:35
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسمه تعالی

در دوم اردیبهشت ماه سال 57 ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) تأسیس گردید. ماهیت و فلسفه وجودی این نهاد مقدس، حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی است. دستاوردهایی همچون تحقق استقلال و آزادی از یوغ بندگی و سلطه استکبار و حاکمیت دین و دستورات رهایی بخش اسلام ناب محمدی که محصول خون هزاران شهید و قرن ها ایثار و فداکاری امت اسلامی است.

امروز فریاد اسلام خواهی و پیروی از انقلاب اسلامی در سایر بلاد اسلامی وغیراسلامی به گوش می رسد و شاهد خیزش های بیداری اسلامی در جهان می باشیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت زعامت ولی فقیه و نایب برحق امام عصر(عج) توانسته است توطئه های استکبار جهانی و ایادی خائن داخلی را در فرو پاشی نظام اسلامی خنثی نموده و در تمامی صحنه های مبارزه با ضد انقلاب و منافقین و 8 سال دفاع مقدس نقش آفرینی کند و به یاری خداوند متعال در تمامی عرصه های نظامی، امنیتی، فرهنگی و سازندگی به موفقیت های خیره کننده دست یابد. به گونه ای که دشمنان اسلام و در رأس آن استکبار جهانی و رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم از قابلیت، توانمندی و اقتدار این نهاد مقدس در هراس افتاده و با عصبانیت این نهاد را مورد هجمه و تهدید قرار می دهند.

حضور هوشمندانه و مقتدرانه سپاه در صحنه های فرهنگی و اجتماعی همواره موجب خرسندی مقتدای امت و دلسوزان انقلاب اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان گردیده و به فرموده امام راحل(ره) ((اگر سپاه نبود، کشور نبود)) عینیت کامل بخشیده است.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت این روز تاریخی و به یاد ماندنی را به همه پاسداران و بسیجیان و ایثارگران و رزمندگان و آحاد امت حزب الله تبریک و تهنیت عرض نموده و بار دیگر با شهیدان و امام شهیدان عهد وپیمان می بندد که تحت زعامت نایب بر حق امام زمان(عج) و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) تا آخرین قطره خون از ارزشهای انقلاب اسلامی پاسداری نموده و تا پیوستن آن به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) از پای نخواهد نشست.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.