چهارشنبه 10 خرداد 1391 | 08:34
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت چهاردهم خرداد

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت چهاردهم خرداد

چهاردهم خرداد سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و یادآور خاطره تلخ و اندوه بار در حافظه تاریخی آزادیخواهان جهان است. ملت وفادار ایران اسلامی عروج ملکوتی پیر فرزانه و معشوق        پیامبر گونه خویش را به عزا می نشینند و با امام خود تجدید عهد می نمایند که ذره ای از مسیر او عدول نخواهند کرد و با اطاعت از فرزند خلف و جانشین بحق و شایسته اش امام خامنه ای اجازه تعدی و تعرض دلباختگان غرب و شرق را به مقدسات خویش نخواهند داد.

خرداد ماه سال 42 نقطه آغازین نهضت اسلامی ایران با خروش و فریاد احیاءگر قرن، خمینی کبیر(ره) علیه ظلم و ستم شاهی بود و با مقاومت و جانفشانی ملت ایران به انقلاب تاریخی 57 منتهی شد. امت انقلابی و وفادار به اسلام عزیز به ندای مقتدای خود لبیک گفته و با نثار جان و مال و هستی خود رژیم ستمشاهی را سرنگون کرد و با استقبال میلیونی رهبر خود را به آغوش گرفت و بعد از پیروزی انقلاب گوش به فرمان امام در همه       صحنه های دفاع از انقلاب از گردنه های سخت و دشوار، خیانت بدخواهان ملی گرا و نهضت آزادی بدتر از طاغوت، منافقین کوردل، تعرض نظامی و جنگ تحمیلی عبور کرد.

امام فرمود : من با دلی آرام و قلبی مطمئن به دیار ابدی سفر می کنم، چرا که می دانست مردم وفادار و بهتر از امت عصر حضرت رسول در صحنه خواهند ماند و سقیفه ای تکرار نخواهد شد و میراث گرانبهای ولایت فقیه به رهبر فرزانه و خلف صالح و جانشین شایسته اش امام خامنه ای منتقل خواهد شد، این امت موقع شناس علی رغم دشمنی بدخواهان و تبلیغات و جنگ رسانه ای بر علیه نظام با خلق حماسه نهم دی و حضور در پای صندوق های رأی شگفتی می آفرینند و امروز امام خامنه ای با مدیریت حکیمانه و برجسته، توطئه ها و جنگ نرم و فتنه های پنهان و آشکار دشمنان داخلی و خارجی را خنثی خواهد کرد.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ادای احترام به همه ایثارگران و جانبازان و  خانواده معظم شهداء بار دیگر با رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای تجدید بیعت نموده و به حول قوه الهی تا آخرین قطره خون به پای ارزشهای انقلاب اسلامی خواهد ایستاد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.