پنجشنبه 2 آذر 1391 | 12:59
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت هفته بسیج

بسیج پیشکسوتان:

 

 

بسمه تعالی

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت هفته بسیج

بسیج سیاسی است، اما سیاست زده نیست، سیاسی کار نیست، جناحی نیست، بسیج مجاهد است، اما بی انضباط نیست، افراطی نیست، بسیج عمیقاً متدین

و متعبد است، اما متحجر نیست، خرافی نیست، بسیج با بصیرت است، اما از خود راضی نیست.

                                                                                                                                                                                                                                            امام خامنه ای (مدظله العالی)

     

سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان، یادآور خاطره  پرشکوه مجاهدتهایی است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است. خاطره  جوانمردان پاکدامن و غیوری که شیران روز و زاهدان شب بودند وصحنه های  نبرد با شیاطین زر و زور و تزویر و جهاد با نفس اماره را به هم آمیختند و جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند.

       نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است، که به تعبیر امام راحل: « تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند بود که به ملت عزیز و انقلاب اسلامی ارزانی شد. بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار  وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان رشادت و شهادت سر داده اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشگر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نمودند. »

      هفته بسیج، فرصتی است برای بزرگداشت جان فشانی های نسلی قهرمان که برای سربلندی این سرزمین تلاش شبانه روزی نموده و پیروزیهای بزرگ را نصیب امت اسلامی نموده است.

      گمان غلطی است اگر بسیج و بسیجی را صرفاً قشری نظامی بدانیم. بسیج، فهم درست از انقلاب اسلامی و اراده  و اخلاص مسلمانانی است که با ظهور جمهوری اسلامی تولد دوباره دین اسلام ناب محمدی(ص)در ملت های مسلمان را رقم زد و هوشمندی حضرت امام خمینی(ره)و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان در ایران  اسلامی  تنها  زمینه  تبلور بسیج در آن عصر بود و اکنون  مسئولیت ادامه  این  راه  خطیر بر عهده  پیشکسوتان بسیجی که یادگاران آن دوران پر افتخار هستند و نسل جوان و انقلابی کشور می باشد، لذا در این شرایط حساس که مدیریت ناعادلانه جهانی تحت تأثیر بیداری اسلامی دچار چالش گردیده و در حال دگرگونی و تغییر یافتن است بر همه آحاد ملت اسلامی به ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت و پیشتازان میدانهای جهاد علیه طاغوت و استکبار جهانی واجب است که برای مجد و عظمت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رهپویان صادق شهداء و امام بسیجیان باشند.

      سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سالگرد تاسیس شجره طیبه بسیج را به مقام معظم رهبري و عموم ملت آگاه و با بصيرت ايران اسلامي تبریک عرض نموده وهمگان را به قدر شناسي و سپاسگزاري از اين نعمت والاي الهي فرا می خواند و با تاكيد بر نقش بي بديل بسيج در بصیرت بخشی و آگاه سازی مردم با قاطعيت اعلام مي‌دارد با حضور آگاهانه و هميشگي در تمامی عرصه ها، بر عهد و پیمانی که با امام و مقتدای بسیجیان بسته ایم  پایبند بوده  و با استعانت از خداوند متعال تحت ولایت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)در میدان دفاع از حریم ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از همه دست آوردهای انقلاب اسلامی لحظه ای غفلت ننموده و تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.

 

ع-پ-48

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.