چهارشنبه 29 آبان 1392 | 08:13
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنی آمریکا، بهای اسلام خواهی ماست.  امام خمینی(ره)

سیزدهم آبان یادآور خاطراتی تلخ از کشتار دانشجویان و دانش آموزان توسط شاه خائن و دست نشانده ی امریکای جهانخوار و تبعید فریادگر اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، همچنین یادآور خاطره شیرین اقدام انقلابی توام با بصیرت دانشجویان کفرستیز و ولایتمدار ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال 1358 که انقلابی بزرگتر از انقلاب اول را بفرمایش حضرت امام خمینی (ره) را عملیاتی نمودند می باشد. از آنجایی که سنت خداوند حفظ دین خود و حاکمیت مستضعفین و خواری و نابودی معاندان و سدکنندگان راه خداست، در همه این سال ها قدرت انقلابی مردم ایران اسلامی که بیداری اسلامی نتیجه طبیعی آن است را به رخ زر اندوزان و جباران تاریخ کشیده و بارقه های امید را در دل محرومان جهان همواره شعله ور نگه داشته است.

البته به سنت الهی تا زمانی که حرکت مسئولین و مردم در مسیر حمایت دین خدا باشد بر یاری خداوند منان افزوده می شود. "لَئِن شَكَرْتُمْ لأَزِيدَنَّكُمْ وَلَئِن كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٌ"(ابراهیم/7)

نعمت استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و زندگی در تحت زعامت ولی فقیه و نایب امام زمان(عج)، در ازاء فداکاری ها، تحمل رنج ها، ایثارگری ها، جانبازی ها و به خاک و خون غلطیدن بهترین انسان ها به دست ما رسیده است، آن هایی که آرزویشان تنها و تنها عظمت و اقتدار دین اسلام و آئین پاک محمدی (ص) در مملکت ایران بود. امروز نیز آرزو و تلاش ما باید در همین مسیر و دارای چنین جهتی باشد و در این صورت است که می توانیم ادعا کنیم قدردان این نعمت الهی هستیم و آن را کفران نکرده ایم.

یکی از عرصه های این آزمون و امتحان بزرگ، مباحث و مسائل امروز جامعه ی اسلامی ایران می باشد که در مقوله ی مذاکره با امریکا و مذاکرات تیم هسته ای کشورمان با کشورهای گروه 5+1 نمود پیدا کرده است. نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای استدلال و منطق است و برای روشن شدن حقیقت ،همه ی تلاش خود را در قبال تمامی کشورها، احزاب و افراد به کار بسته و می بندد و هراس از مذاکره ی ، برابر و عادلانه ، با هیچ کشوری را نداشته و ندارد اما نکته ای که بسیار اهمیت دارد حفظ کرامت انسانی اسلامی، استقلال و اقتدار ملی و حفظ امنیت کشور اسلامی است که هیچگاه نباید از دید و نظر مسئولان به ویژه اعضای تیم مذاکره کننده دور بماند و دولت مردان امریکا و اروپا باید بدانند دوران مذاکرات یک طرفه و آمرانه نه تنها از نظر نظام جمهوری اسلامی بلکه از دیدگاه همه ملتهای بیدار شده جهان پایان یافته ،مردود و بی فایده است.

امروزه در حالیکه بعضی از دوستان و هم پیمانان شیطان بزرگ از سیاست ها و دخالت های آن مثل شنودهای تلفنی و در کشورهایشان گله مند می باشند، تلاش برای موجه نشان دادن امریکا و اعتماد کردن به آنان ساده لوحی است و مقابله با شعار "مرگ بر امریکا" و حذف هرآنچه که مربوط به دشمن شناسی مردم ایران و نشانه بیداری و برائت از شیطان بزرگ و موجب امیدواری دشمن و ایجاد رخنه در صفوف جهاد امت اسلامی علیه جبهه ی کفر و شرک می شود خیانت به اسلام و ولی امر مسلمین است .

ما باید این فرمایش نورانی حضرت امام خمینی (ره) را باور داشته باشم که هر چه گرفتاری داریم از امریکا است و هرچه فریاد داریم باید بر سر آمریکا بکشیم تا انشاء الله همانطور که سقوط و خواری شاه و شوروی و صدام و ... را دیدیم ، خواری و شکست شیطان بزرگ را هم شاهد باشیم و پیروزی و سربلندی ملت ایران در آغوش بکشیم.

بر همین اساس ما پیشکسوتان جهاد و شهادت نیز روز سیزدهم آبان  را گرامی داشته و در کنار سیل خروشان ملت استکبارستیز ایران اسلامی فریاد اعتراض خود را علیه سیاستهای جنایتکارانه شیطان بزرگ امریکای جهانخوار و صیهونیستهای غاصب با شعار مرگ بر امریکا سر خواهیم داد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.