دوشنبه 9 دی 1392 | 21:02
بیانیه سومین مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت

 

 

بسم ا... الرحمن الرحیم

                          ان الذین قالو ربنا الله ثم استقموا فلا خو ف علیهم و لا هم یحزنون               (احقاف -13)

خدا را سپاسگذاریم که به ما توفیق زیستن در عصر روح ا... را عطا فرمود او را شاکریم که یاریمان کرد تا در این دوران پر تلاطم و آکنده از رنگها و نیرنگهای صلیبیون و صهیونیزم در صف سربازان اسلام و کوشندگان راه خدا قرار گیریم.گرچه از کاروان شهیدان به جا ماندیم ولی پایدار و وفادار به آرمان های امام راحل و عهدی که با خدا بستیم باقی ماندیم و افتخار حضور در صف سپاه اسلام و بسیجیان فداکار سلاله پاک حضرت ختمی مرتبت ولی امر مسلمین حضرت ایت ا... العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی را یافتیم.

اکنون دشمن صلیبی که از بیداری امت اسلامی و پشتیبانی و میدان داری انقلاب اسلامی  به ستوه آمده است با تمام توان و امکانات خود به تکاپو افتاده تا از فروپاشی نظام سلطه و استیلای خود بر جهان جلوگیری کند و آن چنان عرصه را بر خود تنگ دیده که در بعضی نقاط دست از تظاهر و فریبکاری و شیوه استعمار نو برداشته و از طریق دخالتهای آشکار نظامی هر روز به گوشه ای از جهان مزدوران وحشی خود را گسیل می دارد دیروز در لبنان، افغانستان ، عراق و لیبی امروز در سوریه و مالی و آفریقای مرکزی با اتکا بر توان نظامی خویش تلاش می کند از گسستن زنجیرهای پیدا و ناپیدای سلطه شیطانی خود بر کشورهای اسلامی، آفریقایی و آمریکای لاتین جلوگیری کرده و فریاد استقلال طلبی ملتهای تحت ستم را خاموش کند.

استکبار جهانی در راستای امنیت و تثبیت اسرائیل غاصب و حفظ منافع خود با فریبکاری، از هر راه ممکن تلاش می کند مانع از پیشرفتهای علمی و اقتصادی و تقویت بنیه دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی شود. شیطان بزرگ استقلال و اقتدار کشور ما را  سدی بزرگ در راه استمرار سلطه خویش بر منطقه و سرزمینهای اسلامی می داند و نمونه و سرمشق شدن ایران اسلامی را پایان استیلای خویش برجهان می پندارد.

ایجاد ناامنی و تفرقه، تحریم اقتصادی و فتنه انگیزی، ترویج فساد و دین ستیزی، تولید مواد مخدر و تخدیر فکر جوانان، ترویج ابتذال و موسیقی، برهنگی،اینترنت و ماهواره و صدها ترفند و مکر شیطانی دیگر همه و همه برای یک هدف نامقدس و شوم است و آن چیزی جز از بین بردن اسلام و استقلال و ثبات و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست و برای مقاومت و ایستادگی در مقابل همه این پلیدی ها و به سر منزل مقصود رساندن کشتی میهن، راهی جز وحدت و پایبندی به تدابیر امام المسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی  نیست. همه باید به ریسمان الهی ولایت چنگ زنیم تا ان شاء الله از گرداب فتنه ها به ساحل نجات راه یابیم.

ما پیشکسوتان جهاد و شهادت ضمن تجدید عهد و پیمان با مولای خود حضرت امام خامنه ای عزیز با تمام وجود استوار و ثابت قدم تا تحقق کامل منویات و تدابیر حکیمانه ایشان همچون خلق حماسه اقتصادی ، مقابله با ناتوی فرهنگی و ایجاد تمدن اسلامی از پای نخواهیم نشست .

 در همین راستا نکاتی چند را یاد آور می شویم:

1- تلاش برای استقرار و ایجاد سبک زندگی اسلامی راهبردی ترین راهکار مقابله با سلطه ی فرهنگی و رسیدن به تمدن اسلامی و استقلال ملی است که باید مورد اهتمام آحاد ملت و روح حاکم بر تمام اقدامات و تصمیمات و برنامه های دولت و مجلس و قوه قضائیه باشد. به ویژه از دولت تدبیر و امید، رئیس جمهور محترم جناب حجة الاسلام والمسلمین دکتر روحانی انتظار داریم توجه به این امر حیاتی را در دستور کار قرار دهد.

2- کاهش جمعیت کشور نتیجه غفلتی است بزرگ که با پیروی از دستورات و روشهای مراکز بین المللی صهیونیستی و غربی حاصل شد و ظلم و خیانتی بود که خسارتهای جبران ناپذیر آن قابل محاسبه نیست از دولت خدمت گذار تدبیر و امید می خواهیم همانطور که این طرح ضد اسلامی و ضد ملی با بودجه بیت المال و انواع روشهای تبلیغاتی و روانی انجام شده است با اتخاذ تدابیر تشویقی و تسهیل در امر ازدواج و کار جوانان ایجاد امید نموده و نسبت به اصلاح و  تغییر وضع موجود و روند رشد جمعیت اقدام موثر انجام دهد.

3- اتکا به توانایی های داخلی و کاهش وابستگی به کشورهای سلطه جو و تلاش همه جانبه برای تحقق راهبرد ملی اقتصاد مقاومتی تنها رویکردی است که می تواند استقلال اقتصادی را برای کشور ما به ارمغان آورد.استقلالی که می تواند عزت و شرف ملت و دولتمردان ما را در مقابل برتری جویی و خود برتر بینی استکبار جهانی تضمین نماید لذا از مدیران و دولتمردان کشور می خواهیم که قدرت مردم را باور داشته باشند و با تمام توان خویش در راه ایجاد اقتصاد مقاومتی و رشد تولید داخلی و بومی و جلوگیری از واردات اهتمام ورزند.

4- انتخابات، روشی است که در راستای حرکت به سوی ایجاد جامعه اسلامی و بر پایی و استمرار نظام مردم سالاری دینی با تایید ولی فقیه زمان و برابر قانون اساسی توسط امت اسلامی پذیرفته شده و از این طریق جابه جایی قدرت اجرایی کشور انجام می شود . در انتخابات سال 92 نیز با تدابیر حکیمانه رهبر عزیز انقلاب این مهم انجام شد و دولت خدمت گذار کار و تلاش جای خود را به دولت اعتدال تدبیر و امید داد بدیهی است که دولت برای هرچه بهتر انجام دادن برنامه های پیشرفت و تعالی کشور تلاش خواهد کرد کارشناسان و مدیران مورد اعتماد خویش را به کارگیرد. لیکن این امر نباید به نقض اصول انصاف و شایسته سالاری بیانجامد و کشور را از خدمات مدیران شایسته، متخصص و متعهد محروم سازد و دولت اعتدال نباید به دروازه ورود فتنه گران مطرود ملت و زراندوزان فریبکاری که سر در آخور بیگانه دارند تبدیل شود. 9 دی بانگ هشداری است از سوی مردم ولایتمدار ایران اسلامی، که همه بدانند هر که با علی درافتاد ورافتاد و در صورت انحراف از خط  مستقیم  ولایت با خروش سیل آسای امت مواجه خواهند شد.از عزیزان قوه قضائیه خواستاریم با اقدامات قاطع و محاکمه سران فتنه گر 88 اجازه خودنمایی و طلب کاری به پشتیبانان خائن و در سایه آنان را نداده و از بروز مجدد این فاجعه ملی پیشگیری نماید.

5- در حالی که کشورهای استکباری و در راس آنها آمریکای جنایتکار انباشته از سلاحهای ضد بشری و کشتار جمعی شیمیایی و اتمی و میکروبی است شیطان بزرگ برای حفظ یکه تازی و برتری قدرت غده سرطانی و نامشروع و حرامزاده خود اسرائیل غاصب ، به بهانه های واهی تلاش دارد از خود کفایی و دستیابی جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت علمی و تکنولوژی و صنعت انرژی صلح آمیز هسته ای جلوگیری کند. اکنون که رهبر حکیم انقلاب اسلامی از موضع اقتدار ، اجازه مذاکره را به دولتمردان، برای آزمودن چند باره عهدشکنان غربی عنایت فرموده اند به جا است که دولت تدبیر و امید با هوشمندی ، از موضع عزت و اتکا به قدرت دفاعی و بی نظیر ملت ایران وارد مذاکره شده و بدون عقب نشینی از منافع ملی به ویژه حق غنی سازی و خودکفایی در این صنعت موثر در پیشرفت کشور انجام وظیفه نماید و با پرهیز از اقدامات نابجا اجازه ندهند آنچه را که دشمن در میدان مبارزه و تحریم اقتصادی نتوانسته به دست آورد در مذاکره به چنگ آورد.

 در پایان با قلبی مالامال از عشق و اعتماد به نصرت الهی به محضر رهبر و مولای خویش و امت اسلامی عرضه می داریم که ما فرزندان بازمانده از کاروان شهیدان انقلاب اسلامی عضو مجمع عالی بسیج پیشکسوتان به نمایندگی از همه پیشکسوتان نیروهای مسلح همانگونه که در دفاع نظامی از کیان جمهوری اسلامی ثابت کردیم پای در رکاب مولای خویش در خدمت گذاری و حضور فعال در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، امر به معروف و نهی از منکر نیز آماده جان فشانی هستیم. ما فرزندان شعب ابیطالب، خیبر و بدریم که با سرافرازی از آن گذر کردیم و طومار موریانه خورده سفیانی ها را دریدیم و ترسی از تحریم و فشار اقتصادی نداریم و اکنون به دوره مبارک فتح مکه پای نهاده ایم که ان تنصرا.. ینصرکم و یثبت اقدامکم.

مجمع عالی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.