چهارشنبه 10 دی 1393 | 12:58
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت حماسه 9 دی (1393)
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت حماسه 9 دی (1393)

بسم  الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت حماسه 9 دی

«وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ لِلّهِ فَإِنِ انتَهَواْ فَلاَ عُدْوَانَ إِلاَّ عَلَى الظَّالِمِينَ ﴿بقره_۱۹۳﴾

با آنان بجنگيد تا فتنه‏ باقی نماند و دين مخصوص خدا شود پس اگر دست برداشتند تجاوز جز بر ستمكاران روا نيست.»

"در قضیه‌ی نهم دی سال ۸۸یک نکته اساسی است و آن نکته برمیگردد به هویت انقلاب و ماهیت انقلاب. یعنی همان روحی که حاکم بود بر اصل انقلاب ما و آن حضور عظیمِ بی‌نظیرِ تاریخی در سال ۵۷، همان روح در ماجرای نهم دی نشان داده شد.") مقام معظم رهبری 1390/09/21)

مردم  شریف  ایران اسلامی در  بیش از سه دهه حیات پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگون را تجربه کرده است. به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان انقلاب، مردم مومن و سلحشور ایران اسلامی با تکیه بر بصیرت انقلابی و تاریخی خویش توطئه ها را ناکام ساخته است.

 نهم دی ماه سال 1388 به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه خویش نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان متوقف کند.

 نهم دی  یاد آور تجدید پیمان ملت با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است ملتی که بصیرتش برگرفته از فرهنگ عاشوراست و جهان را ناچار به تحسین و فتنه گران را تسلیم اراده خود کرده است .

نهم دی هشداری بزرگ برای همگان بود هم برای آنان که به سوابق خود غره شده و از حال فعلی خود و نزدیکان خود غافل مانده بودند و مجبور شدند چهره اشکار نموده و به جاماندن و تغییر مسیر خود، از راه امام و مردم انقلابی را اعتراف کنند و هم برای نیروهای انقلابی , که در صورت عدم حفظ هوشیاری چگونه دشمن می تواند از بین نیروهای خودی یارگیری نموده و زیبا ترین و پر برکت ترین اقدام مردم یعنی حضور حداکثری در پای صندوق های رای را در کام همگان تلخ نماید.

فتنه سال 88 که با طراحی و مهندسی اتاق‌های فکر نظام سلطه و استکبار و جانبداری آشکار آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و با رمز شیطانی تقلب کلید خورد برای اصحاب فتنه و سران داخلی آن گناه بزرگ و غیرقابل اغماضی است که ننگ ابدی خیانت  را بر پیشانی آنان حک کرده است.

فتنه گران باید پاسخ دهند که آیا ادعای تقلب و تهمت خیانت در امانت به یک ملت و نظام و دهها هزار مرد و زن مومن ، متعهد و معتمد و وفادار به انقلاب و ... جرم کمی است؟

آیا قتل ، خونریزی و آشوب در حکومت اسلامی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه اسلامی جنایت کوچکی است؟

آیا تلخ کردن کام ملت و شاد کردن دل دشمنان قسم خورده اسلام ، پراکندن تخم یاس و تفرقه و دو دستگی ملی در کشور و جری کردن دشمنان اسلام ظلم کوچکی است؟

آیا میدان داری برای کفر و غرب گرایی و ملی گرایی به قیمت شکستن احکام خدا و تضعیف اسلام و اسلام گرایی و ترویج گناه و همپالگی با منافقین و سرویسهای جاسوسی شیطان بزرگ و انگلیس خبیث و اسراییل جنایتکار کودک کش و ... خیانتی است که نادیده گرفته شود؟

آیا پناه بردن به صلیبیون و صهیونیستها و حاکمان جور عربی و ... به قیمت تبلیغ علیه نظام اسلامی و کوفتن بر طبل جنگ علیه اسلام ، ننگ و ستم کوچکی است؟

نهم دی فریاد رسا و محکمه قضاوت یک ملت بود علیه این همه خیانت و جنایت ، که توسط تشنگان قدرت ، وابستگان استکبار و دلباختگان غرب ، با طرح ریزی و هدایت چند ده ساله سرویسهای جاسوسی غربی و متاسفانه معدودی مسئولین سست عنصر و ساکتان فتنه شکل گرفت و اگر خدای ناکرده کشتی را کشتیبان بصیر و مقتدر نبود معلوم نبود در میانه و کشاکش اختلافات خانمان سوز داخلی و درگیریهای دشمن شاد کن چه فجایع ای به بار می آمد.

خداوند را به نعمت با برکت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، مولا و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز و امت وفادار و بصیر و آماده سپاسگزاریم.

بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ضمن تجدید عهد و پیمان خود با ولی امر مسلمین و نایب بر حق حضرت ولیعصر (عج) یادآور می شود که ما از دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین همچون شیطان بزرگ، انگلیس خبیث، فرانسه مکار واسراییل کودک کش و به طورکلی غربیهای استعمارگر انتظاری جز دشمنی نداریم و لیکن از نیروهای درونی و خودی و مسئولین نظام در قوای سه گانه و سایر نهادها که نان مشروعیت خود را از برکت وجودی ولایت مطلقه فقیه می خورند انتظار داریم دل را یک دله کنند و از تردید و دو دلی بپرهیزند و سرنوشت تاریخی پیمان شکنان عصر حضرت امیرالمومنین علی (ع) و ... را به یاد داشته باشند و همه با هم ، ید واحده شده ، پشت سر امام المسلمین، پایدار و استوار در راه اقتدار اسلام و حاکمیت ارزشهای انقلاب اسلامی بر جامعه بکوشند خدا نیاورد روزی را که ملت از شما مایوس شود و نهم دی دیگری را چاره کار بداند.

همه بدانند کشوری که از نعمت حبل الله المتین ولایت فقیه و امت حزب الله بصیر، آگاه و وفادار برخوردار است هرگز اسیر توطئه ها  ، نیرنگ‌ها، ترفندها و جنگ روانی دشمنان خارجی و مزدوران متوهم داخلی نخواهند شد و به فضل الهی پرشتاب تر از گذشته به سوی قله‌های رفیع پیشرفت، تعالی و تمدن سازی نوین اسلامی طی طریق خواهد کرد.

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ

(فصلت: 30)

به راستی کسانی که گفتند:پروردگار ما خداست سپس ایستادگی کردند، فرشتگان بر آنان فرود می‌آیند و می‌گویند: آگاه باشید، بیم مدارید و غمگین مباشید و به بهشتی که وعده یافته بودید شاد باشید.    

                                                          سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.