دوشنبه 10 فروردین 1394 | 12:20
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت 12 فروردین (1394)

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  ،متن این بیانیه به شرح ذیل است :

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

((الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الإِسْلاَمَ دِينًا...))(قرآن کریم سوره مائده-آیه 3)

درخت تناور انقلاب اسلامي كه حاصل صدها سال رنج و مجاهدت و تلاش بي وقفه امت اسلامي و علما و مجاهدان عظيم الشان اسلام است به همت توده هاي مردم مسلمان و ديندار ايران اسلامي و رهبري بي مانند معمار كبير انقلاب اسلامي در 22 بهمن سال 57 به گل نشست و نويد راه پاك و بهشتي آن دلهاي مومنين و امت اسلامي را لبريز از شادي و سرور نمود.

امت حزب الله در پاسخ به نداي قرآني ولي امر مسلمين و معمار كبير انقلاب اسلامي با قلبي مالامال از عشق به خدا ، در كمال آرامش و درايت و رضايت مهر تاييد خود را به حاكميت اسلام زدند و راه مبارك جمهوري اسلامي را به عنوان راهي نو فرا راه مستضعفين جهان قرار دادند.

چنانکه امام راحل عزيز فرمودند " روز دوازده فروردين روز ظهور شخصيت واقعي مردم ايران ، روز پيروزي  مستضعفين بر مستكبرين و روز تثبيت انقلاب اسلامي  است كه بی هيچ ريب و شكي زمينه ساز حكومت عدل اسلامي در سراسر جهان خواهد بود."

نسل انقلاب و دوران ابتداي انقلاب بدون توجه به هاي و هوي و غوغا سالاري روشنفكران غرب زده و غرب انديش و پريشان فكران مكاتب مادي و استكبار جهاني به سرکردگی شيطان بزرگ، با جان و دل به وظيفه خويش عمل كردند و با پیروی از فرامین و تدابیر ولی فقیه زمان، جمهوري اسلامي را نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد ايجاد و تثبيت كردند.

به برکت اخلاص عمل امام راحل(ره) و خون شهیدان و همت مردم مجاهد و تکلیف گرای ایران اسلامی امواج پی در پی انقلاب اسلامی هر روز گستره بیشتری از جهان را در بر می گیرد و نور درخشان خورشید انقلاب خواب ستمگران و مستکبران صلیبی و صهیونیستی و حاکمان جور و ظلم را آشفته می سازد. انقلاب اسلامی زنده است و نسیم حیاتبخش آن از چشمه جوشان و زلال جمهوری اسلامی ایران همچنان نوید آزادی و حاکمیت اسلامی را به سرتاسر عالم می پراکند.

مقاومت جانانه طرفداران اسلام ناب محمدی در لبنان و فلسطین ، سوریه، عراق، بحرین، یمن قهرمان و ... شاهد مدعای ما است و انشاءالله با گسترش مقاومت و بیداری اسلامی در سایر سرزمینهای اسلامی و به ویژه حجاز مظلوم زمینه اخراج شیطان بزرگ و نابودی و محو کامل اسرائیل غاصب و کودک کش از صفحه روزگار فراهم خواهد شد.

در سال 93 امت اسلامی ایران با حضور موثر خویش در صحنه های مورد نیاز انقلاب به ویژه راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن و اربعیین حسینی، شکست طرحهای فریبنده دشمنان خارجی و مزدوران و روشنفکر نماهای مرعوب و سست عنصر داخلی، همچون کاهش بی سابقه قیمت نفت، تحریم و فریبکاری در مذاکرات هسته ای، توطئه ایجاد داعش و اشغال و انهدام عتبات عاالیات، ایجاد تفرقه و دودسته گی در صفوف متحد و یکپارچه امت و امام و... را رقم زدند. و امید است که در سال 1394 نیز با پیروی از رهنمودها و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای با سرمشق قرار دادن شعار دولت و ملت، همدلی و هم زبانی برگ زرین دیگری از پیروزی و افتخار برای اسلام و مسلمین به ارمغان آورند.

همچنین آرزومندیم که دولت خدمت گذار به ویژه کارگزاران سیاست خارجی و مذاکره کنندگان هسته ای هوشیار تر از گذشته مراقب فریبکاری و دغل بازی و شیطان صفتی دشمن کینه توز و ناجوانمرد و فرصت طلب باشند و با توجه به دشمنی ذاتی صلیبیون و صهیونیستهای جنایت پیشه با نظام مقدس جمهوری اسلامی، در قلب و زبان و عمل خویش دشمن را دشمن بدارند و به الزامات مذاکره و رفتار با شیطان بزرگ توجه نمایند.

شما نمایندگان راه امام خمینی بت شکن ، انقلاب اسلامی، امت حزب الله، رهبر و ولی امر مسلمین جهان و پاسدار خون شهیدان و مبشر اسلام ناب محمدی هستید. عملکرد شما در تاریخ ثبت و قضاوت خواهد شد. اجازه ندهید امت اسلام دشمن شاد شود با پیروی کامل از فرامین و رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، غیرتمدانه بر رعایت ارزشهای اسلامی و حفظ شرف و عزت و استقلال ایران اسلامی پایمردی نشان دهید و ایستادگی کنید تا انشاءالله به لطف نصرت الهی کام دشمنان اسلام را به زهر شکست دیگری تلخ کنید. انشاء الله

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با اتکا به تجارب گران سنگ سالهای گذشته در تمام عرصه ها برای رویارویی با دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با بکارگیری تمامی توان و همت خود برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در سال 1394، به ملت ولایتمدار ایران اطمینان می دهند که همچنان در عرصه دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی، گوش به فرمان ولی امر مسلمین آماده هر گونه اقدامی برای مقابله با دشمنان خارجی و داخلی می باشند.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.