یکشنبه 10 آبان 1394 | 15:18
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت یادبود روز 13 آبان (روز مبارزه با استکبار جهانی)_1394
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت یادبود روز 13 آبان (روز مبارزه با استکبار جهانی)_1394

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت یادبود روز 13 آبان (روز مبارزه با استکبار جهانی):

وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْيَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعدَ الَّذِي جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِيٍّ وَلاَ نَصِيرٍ

و هرگز يهوديان و ترسايان از تو راضى نمى‏شوند مگر آنكه از كيش آنان پيروى كنى بگو در حقيقت تنها هدايت ‏خداست كه هدايت [واقعى] است و چنانچه پس از آن علمى كه تو را حاصل شد باز از هوسهاى آنان پيروى كنى در برابر خدا سرور و ياورى نخواهى داشت.((سوره البقره آیه 120))

امام خمینی (ره) : در این هیاهویی که شیطان بزرگ فریاد می زند و شیاطین دیگر را دور خودش جمع می کند ؛ برای اینست که دستش کوتاه شده است ....

امام خامنه ای : سیزده آبان ، روز تجلی دوباره آزادگی ، شجاعت و غیرت انقلابی در ملت ماست .

در تاریخ هر کشوری رویدادها و حوادثی سترگ و ویژه به وقوع می پیوندد که بعنوان آثاری ماندگار در صفحه رخدادهای آن کشور پیوسته جلوه می نماید. وقوع انقلاب اسلامی در جزیره ثبات امریکا و فرار شاه خائن این مدیر داخلی استعمار از ایران باعث شد که امریکایی ها رویای حاکمیت دائمی بر این سرزمین را بر باد رفته ببینند و در پی تقابل با انقلاب اسلامی و امواج رو به گسترش آن باشند و از راههای دیگر به این سرزمین انقلابی بازگردند .

 با روی کار آمدن مهندس بازرگان و طیف ملی گرا ، امریکایی ها موقعیت را مناسب دیدند و با انواع ترفند ها و گسترش فعالیتهای جاسوسی و بکارگیری احزاب و گروههای خائن داخلی درصدد بر آمدند که نه تنها شاه را به ایران بازگردانند بلکه انقلاب را به نوعی سرکوب نمایند . اوج این حرکتهای مذبوحانه تبدیل کردن سفارتخانه امریکا به مرکز جاسوسی و تلاشهای اطلاعاتی بود .

در یک حرکت ناگهانی با حرکت خودجوش دانشجویان انقلابی و با همت مردم فداکار لانه جاسوسی امریکا فتح شد و امام خمینی (ره) ضمن حمایت از این حرکت انقلابی آن را انقلاب دوم نامید و این حرکت را راهی جدید برای برچیدن سلطه امریکا و بیرون راندن امریکایی ها و اعوان و انصار آنها از ایران اسلامی دانسته و آن را نقطه عطفی در مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند . اکنون با گذشت چند دهه از این اقدام انقلابی و درخشان، همزمانی آن با مذاکرات هسته ای و بیداری اسلامی و ظلم و ستم روز افزون شیطان بزرگ در منطقه  و تداوم مبارزه با استکبار جهانی می طلبد که مردم انقلابی و استکبار ستیز ایران اسلامی توفنده تر از گذشته و با انگیزه انقلابی بیشتر در صحنه حضور یابند و ضمن حمایت از امام و ولی خود عرصه های مبارزه علیه استکبار جهانی خاصه امریکای جنایتکار را در روز13 آبان درخشان و با شکوه تر از گذشته نمایند.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ضمن تقدیر از تمامی رزمندگان و مبارزان جبهه حق علیه باطل و استکبار ؛ از کلیه برادران و خواهران آماده و رزمنده برای شرکت در این مراسم حماسی دعوت بعمل می آورد و پیشاپیش صفوف یکپارچه و متحد امت اسلامی نفرت و بیزاری از شیطان بزرگ و فریب خوردگان و غرب باوران را با ذکر مرگ بر آمریکا فریاد خواهد کشید و با ندای الله اکبر –خامنه ای رهبر خویش خداباوری و اتکا و اعتماد به وعده های نصرت الهی را به مسئولین و دست اندرکاران و امت اسلامی یادآور خواهد شد.

 

                                                                                                    إن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

                                                                         سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.