شنبه 11 دی 1395 | 15:26
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت حماسه 9 دی (1395)
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت حماسه 9 دی (1395)

بسمه الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت حماسه 9 دی

قَدْ جَاءَكُمْ بَصَائِرُ مِنْ رَبِّكُمْ فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِ وَمَنْ عَمِيَ فَعَلَيْهَا وَمَا أَنَا عَلَيْكُمْ بِحَفِيظٍ

به راستى رهنمودهايى از جانب پروردگارتان براى شما آمده است پس هر كه به ديده بصيرت بنگرد به سود خود او و هر كس از سر بصيرت ننگرد به زيان خود اوست و من بر شما نگهبان نيستم (الانعام –آیه 104)

حمدو سپاس بیکران خداوند یکتا را که نعمت بصیرت و هدایت خویش را بر ملت شجاع و فهیم ایران ارزانی داشت. درود و رحمت الهی بر پیامبران الهی بویژه خاتم پیامبران محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و خاندان طاهرین آن حضرت سلام الله علیهم اجمعین. رحمت واسعه الهی بر امام راحل و عظیم الشأن و شهدای عزیز انقلاب اسلامی باد که ما را از ذلت زندگی تحت پرچم طاغوت رهایی بخشیدند و توفیق حیات و رشد و بالندگی زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و و لایت فقیه را ارزانی داشتند.

سالگرد حماسه بزرگ دشمن شکن 9 دی را در حالی گرامی می داریم که پیروزی ها و موفقیت های عظیمی را پشت سر گذاشته ایم و اکنون شاهد عقب نشینی و یاس فزاینده دشمنان اسلام و ایران هستیم. همت ملت بصیر و آگاه جامعه ما به پشتیبانی و حمایت از ولی فقیه زمان رهبر هشیار  و آگاه ما حضرت امام خامنه ای حفظ الله بعنوان عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد و محصول حماسه عظیم 9دی بود که پیام های روشن و شفاف را به عالم ارسال نمود.

در یوم الله 9دی طنین روح بخش "الله اکبر و خامنه ای رهبر" ملت شریف ایران بر فتنه های پیچیده و رنگین و مخملی دشمنان دین خدا غالب آمد و از طرفی ماهیت پلید منافقین داخلی را که تنها دستاویز و سرپل های دشمنان بودند آشکار و سپس منزوی نمود.

ادعا های پوچ و تهمت تقلب به مسئولان خدوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در امر انتخابات دام و خیانتی بود که در آن گرفتار شدند و راه بازگشت خویش را هم سد نمودند و داغ این ننگ تا ابد بر چهره آمران و جاهلان و ساکتین فتنه و مسئولین سست عنصر باقی خواهد ماند.

بی تردید نا امن کردن کشور و نظام جمهوری اسلامی نه تنها در گذشته و در زمان حال ، بلکه برای آینده تا ساقط کردن نظام خط و نشانی است که سالها به شکلهای گوناگون و پیچیده توسط دشمن دنبال می شود. و تنها راه خنثی نمودن چنین توطئه هایی آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است که ملت فهیم ایران در سایه رهبری هوشمندانه امام و مقتدایشان حضرت امام خامنه ای روز به روز بر آگاهی اشان نسبت به نقشه ها و کید دشمنان افزوده خواهد شد.

9 دی فریاد قدرتمند و رسای ملت هوشیار و آگاه ایران بازتاب میدانی اطاعت و پشتیبانی از شهدا و امام راحل بود که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت آسیبی نبیند.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت  ضمن تجدید عهد و پیمان خود با ولی امر مسلمین و نایب بر حق حضرت ولیعصر (عج) یادآور می شود که ما از دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین بویژه شیطان بزرگ امریکای عهد شکن، انگلیس خبیث و اسرایئل خونخوار انتظاری جز دشمنی نداریم اما از نیروهای درونی و خودی که نان مشروعیت خود را به برکت و نعمت ولایت مطلقه فقیه می خورند انتظار داریم یک دل و یک صدا از تردید و دو دلی بپرهیزند و سرنوشت تاریخی پیمان شکنان عصر حضرت امیرالمومنین علی (ع) و ... را به یاد داشته باشند و همه باهم، ید واحد شده، پشت سر امام المسلمین، پایدار و استوار در راه اقتدار اسلام و حاکمیت ارزشهای انقلاب اسلامی بر جامعه بکوشند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.