شنبه 23 بهمن 1395 | 10:52
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت دهه فجر و یوم الله 22 بهمن – 1395

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت دهه فجر و یوم الله 22 بهمن –1395

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ »

((و در حقيقت موسى را با آيات خود فرستاديم [و به او فرموديم] كه قوم خود را از تاريكيها به سوى روشنايى بيرون آور و روزهاى خدا را به آنان يادآورى كن كه قطعا در اين [يادآورى] براى هر شكيباى سپاسگزارى عبرتهاست)) سوره مبارک ابراهیم آیه 5

دهه فجری دیگر آغاز شد که یادآور ایام الله با شکوه پیروزی درخشان امت اسلامی در جهان  است. سابقه تاریخی و فرهنگی و حوادث بزرگ در هر کشوری بیانگر هویت ملتی است که بر اساس باورها و اعتقادات شکل گرفته است. پدیده الهی انقلاب اسلامی بروز و ظهور یک فرهنگ غنی و سرشار از معنویت و ظلم ستیز و بیش از هزار سال مظلومیت مردم مسلمان و مقاوم ایران بود که با رهبری و مدیریت هوشمندانه امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به جنبش درآمد و طومار ننگین 2500 سال حکومت ستمشاهی و سلطه شیطان بزرگ را در هم پیچید.

عطیه انقلاب اسلامی که از همان آغاز با الطاف الهی مقرون بود با نفس مسیحایی امام راحل برق آسا در دنیا درخشید و با رقه امید را در دل مسلمانان جهان و نیروهای مومن و متدین بطور فزاینده تقویت نمود.

انقلاب اسلامی پیام ابطال مکاتب شرقی و غربی اعم از کمونیسم و لیبرالیسم و سرمایه سالاری غرب را با خودش  به همراه آورد و با پیام رسای خود آغاز دوره اسلام انقلابی را به جهانیان اعلام نمود. انقلاب اسلامی آرایشات سیاسی جهان استکباری را به نفع جهان اسلام تغییر داد و با سرعت دلهای آزادگان حق طلب را تسخیر کرد. انقلاب اسلامی نوید استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد و دست غربزدگان و شرق زدگان داخلی و خارجی را کوتاه نمود و درس شرف و خودباوری و اعتماد به نفس را در جامعه عینیت بخشید.

مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی با اطاعت از رهبر شجاع و بصیر خود حضرت امام خمینی(ره) در همه ی صحنه های انقلاب با حضور پرشور و حماسی به عهد خود وفا کردند و اکنون نیز با پایمردی و مقاومت و پیروی از رهنمودهای رهبر بصیر و فرزانه خود حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با هوشمندی و بصیرت بر ادامه راه شهیدان و مبارزه و پایداری تا شکست شیطان بزرگ و سپردن پرچم انقلاب به دست حضرت بقیة الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف) به راه نورانی اسلام ناب محمدی ادامه خواهند داد.

در شرایطی که کشورهای مسلمان از بیداد و ظلم مسیحیت صلیبی و صهیونیسم تبهکار به خاک و خون کشیده شده و توسط سران مرتجع عرب، وهابیت انگلیسی و داعش آمریکایی و تروریستهای دست پرونده اسراییل جنایتکار و غاصب روزانه صدها زن و کودک مسلمان به قتل می رسند و با ویران ساختن کشورهای اسلامی آواره می شوند، جا دارد که دولت اسلامی و امت شجاع ایران نیز بر شدت مقاومت و پایداری و مبارزه و دفاع از سرزمینهای اسلامی بیافزایند تا ان شاء الله به حول و قوه الهی نصرت و پیروزی و شکست دشمنان اسلام و مزدوران داخلی آنان به ارمغان آید.

پیشکسوتان بسیجی جهاد وشهادت که سرافرازانه همچون گذشته مقاوم و آماده در همه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی همچنان پیشتاز اند؛ از همه مردم انقلابی و شریف ایران اسلامی دعوت می کنند با شور انقلابی همیشگی در راهپیمایی 22 بهمن که روز نجات از دیکتاتوری شاهان و مزدوران مدعی روشنفکری غرب زده می باشد، شرکت نمایندو با حضور قدرتمندانه آمادگی خود برای دفاع همیشگی از انقلاب اسلامی را بار دیگر به جهانیان نشان دهند.

 

                                          سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.