یکشنبه 26 اسفند 1397 | 10:49
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت انتصاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت انتصاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت انتصاب آیت الله سید ابراهیم  رئیسی

سپاس بیکران خدای عزّ و جلّ را که نعمت ولایت فقیه عادل جامع الشرایط را به ملت قیور و شهیدپرور ایران انقلابی و مسلمانان جهان کرامت فرمود که هوشمندانه کشتی اسلام ناب محمدی صلی ا... علیه و آله را ناخدا باشد و از گردابهای بیخردی حاکمان طاغوت زده خود فروخته و فرهنگهای باطل کمونیزم شرق به موزه تاریخ پیوسته و غرب لیبرال درحال فروپاشی، به ساحل نجات هدایت نماید و فریب مدعیان روشنفکری چپ و راست را نخورد. فرزانه رهبری که تا عبور از مرز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همه خیانتهای مزدوران جبهه شیطان و جنایتهای کفار و منافقین منطقه ای و فرامنطقه ای را به درستی شناخته و با راهبری پیشرفتهای شادی بخش ملت و گیج کننده ی دشمن، راه امام (ره) و شهیدان باغیرت را ادامه می دهد.

اگرچه به کوری چشم دشمنان و عوامل داخلی آنها، وارد چلّه دوم انقلاب و جمهوری اسلامی به عنوان زمینه ساز تمدن نوین اسلامی شده ایم، ولی با توجه به برخی خیانتها در درون خانواده انقلاب و نظام، پاک سازی دستگاههای نظام از مفسدان و نفوذیهای بدنام کننده کشور و نظام –که دیگر علناً بر خلاف سیاستهای کلی نظام و رهبری، رو به دشمن و پشت به ملّت حرکت و عمل می کنند- یک واجب فوری و عینی است؛ لذا در این شرایط خطیر، انتصاب شایسته فردی مؤمن، انقلابی، پای کار و خدوم به سمت رئیس دستگاه قضاء از نعمت ها و الطاف خدای متعال به کشور و ملت است که به واسطه هوشمندی رهبر عزیزتر از جانمان محقق شد.

ضمن سپاس به درگاه خدای متعال، و قدردانی از تلاشهای ریاست سابق دستگاه قضا و همکاران ایشان که جسورانه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی را با همه مشکلاتش آغازکرده بود، امیدواریم حرکت دستگاه قضایی، با جهشی درخور بیانیه گام دوم انقلاب و مطابق با منویات و مطالبات امام خامنه ای عزیز که در حکم انتصاب آیت الله رئیسی بیان فرموده اند استمرار یابد.

بسیجیان سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که افتخار همرزمی با شهدای گرانقدر و شاگردی در میدانهای دفاع از انقلاب اسلامی را داشته اند به عنوان بخش مهمی از پرچمداران چهل سال اول، ضمن تبریک صمیمانه به آیت الله رئیسی، با «طرح عدالت یاران بسیجی» که متشکل از پیشکسوتان با سابقه در امور قضایی و حقوق نیروهای مسلح است، آمادگی خویش  را برای یاری ایشان در ارتقاء کارآمدی دستگاه قضایی در سراسر کشور اعلام می نماید.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت

اسفند 1397

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.