پنجشنبه 19 دی 1398 | 09:47
عراق|افشای خسارت‌‌ها و تلفات حمله موشکی به «عین‌الاسد» و انتقال اجساد به تل‌آویو
 عراق|افشای خسارت‌‌ها و تلفات حمله موشکی به «عین‌الاسد» و انتقال اجساد به تل‌آویو

یک نماینده پارلمان عراق از حجم خسارت‌ها و تلفات وارده به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در حمله موشکی تلافی‌جویانه نیروی هوافضای سپاه و انتقال اجساد کشته‌ها به تل‌آویو خبر داد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از  تسنیم،  «حسین سالم» از نمایندگان فراکسیون صادقون در پارلمان عراق تأکید کرد حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در غرب استان الانبار  که نظامیان آمریکایی در آن مستقر هستند، خسارت‌ها و  تلفاتی به‌جا گذاشته است.

سالم در گفت‌وگو با شبکه الفرات اظهار داشت آنچه در این پایگاه رخ داد، زلزله بود و حمله موشکی ایران به کشته شدن شماری از نظامیان و انهدام بالگردهای آمریکایی منجر شد.

وی فاش کرد اجساد نظامیان آمریکایی از پایگاه عین الاسد به تل‌آویو (در مناطق اشغالی) منتقل شده است.

سالم از آمریکا خواست به سازمان اطلاعات عراق یا رسانه‌ها اجازه دهد وارد پایگاه عین الاسد شوند تا در جریان خسارت‌های حمله موشکی ایران و واقعیت‌های خسارت‌ها قرار گیرند.

وی افزود: آیا نیروهای عراقی قادر هستند وارد پایگاه آمریکایی شده و نیروهایشان را شمارش کنند؟ خیر.

نماینده پارلمان عراق تأکید کرد: ما همچنان به اجرای مصوبه پارلمان مبنی بر اخراج نظامیان آمریکایی ادامه خواهیم داد و در صورتی که این نیروها از عراق خارج نشوند، مقاومت واکنش نظامی نشان خواهد داد.

وی از کردها خواست وارد موضعگیری ملی که عاری شدن کشور از نظامیان بیگانه است، شوند.

رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه هجدهم دی، طی عملیاتی موفق به‌نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا(ع) با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند.

این عملیات شجاعانه در واکنش به ترور ناجوانمردانه شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سابق قدس و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده نیروهای حشد شعبی عراق و همرزمان آنها صورت گرفت.

بامداد جمعه سیزدهم دی ماه شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در حمله پهپادی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.