شنبه 5 بهمن 1398 | 09:50
بنای تمدن نوین اسلامی به برکت خون شهید «سلیمانی»
 بنای تمدن نوین اسلامی به برکت خون شهید «سلیمانی»

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" حامد افروغ؛ هر چه بیشتر از واقعه اسفناک ترور حاج قاسم سلیمانی و یارانش فاصله می‌گیریم، اگر چه بر بهت و دلتنگی‌مان افزوده می‌شود اما بیش از پیش شاهد شکوفا شدن خون پاک او و یاران مظلومش هستیم. آنچه تبعات و برکات شهادت حاج قاسم تاکنون در پی داشته است، کارشناسان را به این نکته معترف ساخته که اگر ترامپ بر عواقب تصمیم نابخردانه خود وقوف داشت، هرگز چنین خبطی نمی‌کرد و جا پای «یزید» نمی‌گذاشت تا موجبات جاودانگی و جهان‌شمول شدن دشمن خود را رقم بزند.

کمترین بازتاب و برکت شهادت مظلومانه سپهبد سلیمانی، که ان‌شاالله در کوتاه‌مدت شکوفا خواهد شد، به نظر می‌رسد اخراج مفتضحانه تروریست‌های آمریکایی از غرب آسیا باشد، مساله‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به انتقام سخت تعبیر کردند که با کمی تدقیق و تفکر، درمی‌یابیم حتی قصاص آن خون پاک با کشتن خود ترامپ هم دل‌ها را آرام نمی‌کرد، اما اخراج این تروریست‌ها از منطقه، هم شادی روح آن شهید سعید را در پی دارد و هم ثمره عمری مجاهدت و اخلاص او را به بار خواهد نشاند.

آنچه امروز همچون سونامی جبهه کفر را درمی‌نوردد و دل‌ها را برای استقامت و آزادگی در برابر ظلم زمان متحد می‌کند، محبت ریشه‌دار و جهانی سردار سلیمانی در میان دل‌هایی است که تا پیش از این به انواع و اقسام تفرقه‌ها آلوده بود. تفرقه‌هایی که اگرچه هنوز در میان برخی تفکرها و سیاسیون منطقه هنوز هم خریدار دارد اما قاطبه ملت‌های غرب آسیا را همدل کرده تا دیگر حضور و دخالت بیگانه را در امور خود نپذیرند.

تظاهرات تاریخی ملت عراق در رد حضور آمریکایی‌ها در کشورشان و تاکید بر اخراج آنها از عراق، یکی از فصول پررنگ و سرنوشت‌ساز ملت عراق است که بهره‌برداری صحیح سیاسیون و انقلابیون از آن می‌تواند چون ذخیره‌های انبوه طلا و الماس از اعتبار و قدرت جبهه مقاومت پشتیبانی کند. شهید سلیمانی در طول خدمت پر برکت خود در جبهه مقاومت که ثمرات پربار آن را در تجیهز و تقویت نیروهای انقلابی دیده‌ایم و قدرت‌نمایی آنها را در برابر ظلم زمانه جشن گرفته‌ایم، هدف غایی را در اخراج نیروهای بیگانه از منطقه ترسیم کرده بود که این مهم با خون گریبان‌گیرش رخ داد و نخ تسبیحی شد تا مردم منطقه را برای این مهم گرد هم آورده و متحد سازد.

آنچه که دیروز در عراق رخ داد نه فقط یک راهپیمایی که یک «مانور قدرت تمدنی» بود که نوید یک زمینه‌سازی بزرگ برای خدمت در جهت تسهیل ظهور حضرت ولی عصر (عج) را داد و از قِبَل آن می‌توان امید داشت که دیگر مردم عرب منطقه نیز دل از وابستگی به دشمن و غرب شسته و با تکیه بر ایمان و وحدت در راهی قدم بگذارند که عزت و سربلندی خود و آیندگانشان تضمین شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.