پنجشنبه 10 بهمن 1398 | 09:26
خان طومان از اشغال تروریست های جبهه النصره مزدور رژیم صهیونیستی آزاد شد
خان طومان از اشغال تروریست های جبهه النصره مزدور رژیم صهیونیستی آزاد شد
ارتش سوریه شهر خان طومان در جنوب غرب حلب را به طور کامل تحت کنترل گرفت.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ، شبکه المیادین اعلام کرد ارتش سوریه پس از درگیری با تروریست‌های جبهه النصره، شهر راهبردی خان طومان در جنوب غرب حلب را به طور کامل تحت کنترل گرفت و وارد آن شد.

ارتش سوریه از هفته گذشته همزمان با پیشروی‌ها در ادلب عملیات‌هایی را در غرب و جنوب استان حلب هم برای پاکسازی این مناطق از وجود تروریست‌ها انجام می‌دهد تا طبق مفاد آتش‌بس جاده بین‌المللی حلب به حماه را تحت کنترل داشته باشد.

پیش از این فرماندهی کل ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه اعلام کرد: به منظور پایان دادن به جنایات گروه‌های تروریستی که مناطق امن غیرنظامیان و مواضع ارتش را هدف قرار می‌دهند، نیرو‌های مسلحمان به عملیات نظامی خود در حومه جنوبی ادلب ادامه دادند.

فرماندهی کل ارتش سوریه افزود: نیرو‌های قهرمان ما طی چندین روز گذشته موفق به از بین بردن تروریست‌ها در بسیاری از روستا‌ها و شهرک‌ها از جمله دیر الشرقی، معرشمرین، تل منف، معرشورین، معرشمشه، الزعلانه، العامودیه، بابیلا، الدنا، کفر روما، الحامدیه، خربه الحناک، الدیر الغربی، بسیدا، تقانه، کفرباسیل، بابورلین، جرابلس، صهیان، الغطفه، جوزین، الصالحیه، الصهیان، الغطفه، معصران، تل الصوامع، عین البان، تل دبس، معرتا، عین قریع و معره النعمان شدند.

در بیانیه فرماندهی کل ارتش همچنین آمده است: فرماندهی کل ارتش ضمن اعلام پاکسازی این روستا‌ها و شهرک‌ها تاکید می‌کند که ارتش همچنان به انجام وظایف ملی و قانونی خود تا پاکسازی کامل خاک سوریه از لوث تروریسم با هر اسمی باشد ادامه خواهد داد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.