دوشنبه 21 بهمن 1398 | 09:47
دعوت سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی
دعوت سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی
سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت عموم مردم را به حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت عموم مردم را به حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای: آبروی جمهوری اسلامی به انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رأی و تأثیر یکایک مردم، در انتخابات مدیران کشور است. انتخابات مظهر ارادة ملّی است، نماد مردم سالاری اسلامی است.

 

 

در چهل و یکمین سالگرد پر افتخار پیروزی انقلاب که با حضور و مشارکت گسترده مردم در صحنه های مختلف ادارة کشور از ابتدای پیروزی تاکنون مورد توجه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده است. انتخابات پیش رو نیز فرصتی مقتنم برای نمایش قدرت ملّت شریف و هوشمند ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی می باشد. این انتخابات که با عنوان اوج حماسه سیاسی از سوی رهبر فرزانه انقلاب نامگذاری شده، قطعاً جلوه ای از بصیرت و روشن بینی امّت حزب الله خواهد بود و برگ زرین دیگری از اقتدار جمهوری اسلامی ایران ، در تاریخ ایران را ثبت خواهد کرد و حضور پر رنگ مردم هوشیار ضمن تحقّق حماسه سیاسی، نشانه اقتدار نظام اسلامی، مشارکت مؤثر مردم در تعیین سرنوشت خود و سبب قوّت قلب برای مسلمین جهان؛ همچنین امید بخش برای دل مستضعفان خواهد شد و چون تیری در چشمان فریب خوردگان غرب وحشی و استکبار جهانی خون خوار فرو خواهد نشست؛ صد البته این انتخابات پیامی روشن برای همه آنانی است،که همچنان با خیال پردازی خام خود در فکر شبهه سازی و گیج نمودن جوانان نا آگاه ملّت ایران از موفقیت های انقلاب اسلامی هستند.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت بر اساس هشدارها و رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای (حفظه الله) و تجدید میثاق با شهیدان، در جهت خنثی نمودن توطئه ها و برنامه های دشمنان خارجی و مزدوران      داخلی اش،  هوشمندانه تحرکاتشان را رصد نموده و ضمن آگاهی بخشی به جامعه، تمام توان خود را برای حضور حداکثری و مقابله با توطئه های احتمالی به کار خواهد بست؛ همچنان پیشتاز امواج خروشان مردم همیشه در صحنة بیدار وآگاه، با موقعیت شناسی در این حماسه سیاسی خواهند بود و به حول و قوة الهی در روز جمعه دوم اسفند ماه سال 1398 در پای صندوق های رأی گیری ، برای انتخاب کاندیدای اصلح ، ولایتمدار ، مؤمن به گفتمان  ارزشهای انقلاب اسلامی و حل مشکلات معیشتی مردم را  انتخاب خواهند نمود.        

                                                                                                                       « سایه مقام عظمی ولایت مستدام باد »

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.